Logo
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1396
کد 923

دکتر کریم عباسیان

جامعه دانشگاهی خود را مدیون شهدا می‌داند

رئیس دانشگاه بناب گفت: جامعه دانشگاهی همیشه خود را مدیون شهدا می‌داند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از ایسنا؛ کریم عباسیان با همراهی نماینده محترم شهرستان و جمعی از روسای شهرستان، همزمان با دهه ی مبارک فجر در دیدار با خانواده دو برادر شهید عباسیان اظهار کرد: خانواده ‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی خطاب به پدر دوشهید والا مقام گفت: شما از افتخارات کشور هستید و مردم ایران نیز همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان هستند. 

وی گفت: جایگاهی که والدین شهدا به عنوان میراث‌داران عرصه ایثار و شهادت دارند بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا آنان با تربیت نسلی جهادگر و مبارز نقش مهمی در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایفا کردند و وجودشان برای نظام مایه خیر و برکت است .

حجت الاسلام ولمسلمین مسلم عباسیان، برادر شهیدان عباسیان در ادامه این دیدار، اظهار کرد: پیام شهدا باید همواره زنده بماند، که در این راستا خانواده‌های شهدا و مسئولان نظام نقش بسیار مهمی را در تبیین آرمان‌ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا بر عهده دارند تا پیام‌رسان این فرهنگ برای نسل‌های بعدی باشند.

وی افزود: متاسفانه در معرفی شهدا تنها به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در طول سال و بزرگ‌نمایی چهره‌های شهدا اکتفا می‌کنند که این اقدام برای معرفی راه ایثار و شهادت به نسل جوان کافی نیست . 

گفتنی است بسیجی شهید قاسم عباسیان درسال ۴۲ در میاندوآب متولد شد و باشروع جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال1363در سن ۲۱ سالگی در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد و برادر کوچکتر وی بسیجی شهید احمد عباسیان در سال ۴۴ در میاندوآب به دنیا آمد ودر مقطع دبیرستان مشغول تحصیل بود که به جبهه عازم شد و در سال 1364  در عملیات بزرگ والفجر ۸ با سمت غواص و خط شکن در ساحل اروند رود به درجه رفیع شهادت رسید.
گزارش تصویری؛ 

  • نوشته شده
  • در شنبه 21 بهمن 1396
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 474
نظرات شما
captcha refresh