Logo
تاریخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396
کد 913

پیام رئیس دانشگاه بناب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

دکتر کریم عباسیان، رئیس دانشگاه بناب، طی پیامی، چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به جامعه دانشگاهی و مردم شریف ایران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب،  در متن پیام آمده است؛
« فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. امام خمینی(ره) »
 چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور مسئولیتی است که بر دوش خود احساس می کنیم؛ اکنون که چهار دهه از آن رویداد تاریخی و جاودانه می‌گذرد، مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.
بهار فجر امسال با پرگشودن هموطنان کرمانشاهی عزیزمان در زلزله شمالغرب کشور و ضایعه ی دردناک وقوع سانحه ی ناگوار آتش سوزی در کشتی نفتکش ایران (سانچی)، که موجب جان باختن شهادت گونه ی پرسنل و ملوانان این نفتکش شد،  رنگ و بویی دیگر از جنس تعهد و تلاش برای داشتن ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است.
 در این روز های عزیز فرصت را مغتنم می شماریم تا یاد و خاطره ی شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و مدافعان حرم را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات  تیز بین کشتی انقلاب، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به ویژه در تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، همگام با دولت مکرم تدبیر و امید تجدید نماییم.
اینجانب این ایام مبارک را خدمت همه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی، بالاخص دانشگاهیان عزیز را به حضور پرشور در برنامه های فرهنگی و اجتماعی دهه مبارک فجر و راهپیمایی عظیم 22 بهمن، دعوت می نمایم.
در این ایام الله دست در دست آحاد ملت شهید پرور، تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان، از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند متعال، پرچم سه رنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا… اعظم (عج) خواهیم سپرد.
انشاء الله .....
دکتر کریم عباسیان – 12 بهمن 1396
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 12 بهمن 1396
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 351
نظرات شما
captcha refresh