Logo
تاریخ : يکشنبه 26 آذر 1396
کد 897

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه بناب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بناب، عضور شورای شهر، ریاست دانشگاه بناب و پژوهشگران و اساتید دانشگاه بناب مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بناب، عضور شورای شهر، ریاست دانشگاه بناب و پژوهشگران و اساتید دانشگاه بناب مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه بناب برگزار شد.
رئیس دانشگاه بناب، دکتر کریم عباسیان ضمن تبریک هفته پژوهش و تبریک پیشاپیش وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ما در این دو نهاد علمی و دینی به دنبال تربیت نسل آینده هستیم.
وی ادامه داد؛ جوانان ما باید خیلی حواسشان جمع باشد چراکه انتظارات از دانشگاهیان و حوزویان خیلی بالاست، این انتظارات مرتفع نخواهند شد مگر اینکه دست در دست هم بدهیم و در جهت یک هدف یعنی تربیت انسان‌های صالح در جامعه تلاش و همکاری کنیم.
وی در ادامه در ادامه از تبدیل تهدیدها به فرصت گفت: باید از فضاهای موجود مراکز پژوهشی استفاده شود و تهدیدهایی که در سیستم های آموزشی دانشگاه‌ها را تهدید میکند، تبدیل به فرصت کنیم.
دکتر عباسیان در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ در سدد هستیم با جذب اساتید جوان و فازغ التحصیل از دانشگاههای معتبر و همچنین افزایش رشته های متعدد که نیازهای جامعه را برطرف کند و همچنین با افزایش رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی بالاخص دکتری دانشگاه بناب را به یک مرکز پژوهشی معتبر در جنوب استان معرفی کنیم.
رئیس دانشگاه بناب سوق دادن پایان نامه‌ها به سمت تولید و تقاضای کشور برای ماموریت گرا کردن پژوهش را یکی از اصلی ترین اهداف دانشگاه نامید و گفت: مهمترین هدف دانشگاه بناب سوق دادن پایان نامه ها و پژوهش های اساتید و دانشجویان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این عرصه نیز موفق شویم و بتوانیم باری از دوش نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.
گفتنی است در پایان از پژوهشگران برتر دانشگاه آقایان دکتر علیرضا یوسفی بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه، دکتر مهدی حاتمی بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده فنی و مهندسی، دکتر میرسجاد هاشمی بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه و دکتر ناصر قاسمیان بعنوان کارآفرین برتر دانشگاه(عقد قرارداد صنعتی)، توسط فرماندار، عضور شورای شهر و رئیس دانشگاه بناب تجلیل به عمل آمد و در پایان اساتید دانشگاه در ضیافت ناهار شرکت نمودند.
پایان خبر 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 26 آذر 1396
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 503
نظرات شما
captcha refresh