Logo
تاریخ : چهارشنبه 22 آذر 1396
کد 895

جشن بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه بناب برگزار شد

صبح امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور و سخنرانی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی (دکتر محمد علی حسینپور فیضی)، روسای ادارات، ریاست، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.
صبح امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور و سخنرانی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی (دکتر محمد علی حسینپور فیضی)، روسای ادارات، ریاست، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر کریم عباسیان رییس دانشگاه بناب ضمن گرامیداشت روز دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، گفت: 16آذر یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است.
وی قشر دانشجو را نماد افتخار به شخصیت های علمی، دانشمندان و دستاوردهای علمی دانست و گفت، امروز که مستکبرین و ابر قدرت ها را زمین گیر کرده ایم  به نظام جمهوری اسلامی و به پیشرو بودنمان در جریانات بین المللی افتخار می کنیم.
دکتر عباسیان ادامه داد: امروز نخبگان و سرآمدان اجتماعی جوامع جهان اسلام و دیگر جوامع حق طلب مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله) را الگوی خود قرار داه اند و دیگر استکبار و نظام سلطه شکسته شده است.
رئیس دانشگاه بناب گفت: باید قدر جوانان و دانشجویان را بدانیم زیرا موفقیت ها و پیروزی های نظام جمهوری اسلامی که با گذشت زمان در  تمام عرصه های بین المللی روز به روز افزون یافته  به برکت وجود تلاش و ایثارگری های این عزیزان بوده است.
رئیس پارک و علم فناوری استان آذربایجان شرقی در ادامه مراسم با تاکید بر این که مسئولان نباید انتقادهای دانشجویان را تهدید حساب کنند،گفت: کسی که زبان  پرسش گرانه و فکر منتقدانه دانشجو را ببندد آمریکایی و لباس اسرائیلی ها را پوشیده است.
محمد علی حسین‌پورفیضی در ادامه گفت: دانشجو برای آینده ی این نظام پرسشگر است و برای اداره کشور باید از دانشجویان نخبه و خلاق استفاده کرد.
وی ضمن بیان این‌که ما نفت می فروشیم کشور اداره می کنیم و به آیندگان مشغول الذمه هستیم اذعان کرد: ما باید از پتانسیل 4و نیم میلیون دانشجو در جامعه استفاده کنیم و این پتانسیل ها را تهدید به حساب نیاوریم.
حسینپور فیضی با تاکید بر افزایش بودجه پژوهش از نیم درصد به سه درصد گفت: اداره کشور با درامد حاصل از شرکت های دانش بنیان به جای فروش نفت وگاز و سنگ معادن و با استوار بر صادرات غیر نفتی توانایی پیشرفت در همه زمینه ها و رسیدن به قله های افتخار را خواهد داشت و در صورت افزایش بودجه پژوهشی از نیم درصد به سه درصد شاهد نتایج خوبی از صادرات غیر نفتی خواهیم بود.
رئیس پارک و علم فناوری استان در ادامه با اشاره به این که ایران جزو 10 کشور موفق در زمینه نانو تکنولوژی می باشد گفت: اگر کشور بخواهد عَلم بر المپیادهای جهانی بزند باید عَلم فناوری، علم و دانش و شرکت های دانش بنیان را فعال نماید.
بر اساس این گزارش، اجرای تئاتر طنز با موضوع دانشجو، برگزاری مسابقات مفرح، تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی و پخش نماهنگ بخشی از این جشن بزرگداشت روز دانشجو بود.
پایان خبر 
گزارش تصویری؛
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 آذر 1396
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 926
نظرات شما
captcha refresh