Logo
تاریخ : يکشنبه 23 مهر 1396
کد 878

بازدید دانش آموزان دبیرستان ملاصدرا از دانشگاه بناب

به منظور افزایش تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش و آشنایی دانش آموزان با محیط علمی و دانشگاهی، دانش آموزان دبیرستانی مدرسه ملاصدرا شهرستان بناب از امکانات، ظرفیت ها و توانمندیهای دانشگاه بازدید به عمل آورند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ به منظور افزایش تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش و آشنایی دانش آموزان با محیط علمی و دانشگاهی، دانش آموزان  دبیرستانی مدرسه ملاصدرا شهرستان بناب از امکانات، ظرفیت ها و توانمندیهای دانشگاه بازدید به عمل آورند.
هدف از این بازدید آشنایی با امکانات آموزشی و پژوهشی و ظرفیت های دانشگاه، ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی و انتخاب دانشگاه بناب بعنوان یکی از اولویت های تحصیل می باشد.
در پایان بازدید  طی  نشست صمیمی در سالن کنفرانس دانشکده فنی، دکتر معزی مدیرپژوهشی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان به توانمندیها و مزیتهای دانشگاه بناب پرداختند و آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش اموزان داشته اند.
در این بازدید اساتید ومسئولین آزمایشگاه ها امکانات و تجهیزات مراکز تحقیقاتی را برای دانش آموزان تشریح و سپس دانش آموزان با کارشناسان مراکز درارتباط با کارکردهای مراکز تحقیقاتی گفتگو کردند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 مهر 1396
  • ساعت 12
  • توسط کاربر روابط عمومی
  • تعداد بازدید 975
نظرات شما
captcha refresh