Logo
تاریخ : پنجشنبه 20 مهر 1396
کد 877

همایش گرامی داشت شهید مدافع حرم محسن حججی و بررسی آخرین تحولات جبهه مقاومت در دانشگاه بناب برگزار شد.

این همایش صبح روز چهارشنبه در سالن کنفرانس علامه طباطبایی دانشگاه برگزار شد.
 فرمانده قرار گاه حضرت زینب ( س ) با اشاره به اینکه اروپا و امریکا از سازمان دهندگان اصلی داعش هستند گفت: سردمداران اروپا و امریکا از اینکه داعش از سویه و عراق به این مناطق نقل مکان کنند در هراس هستند و خودشان خواهان نابودی داعش شده اند.
سرداررحیم نوعی اقدم افزود : امریکا در مدت 7 سال جنگ داعش با سوریه و عراق با بکار گیری تمام توانمندیها نتوانست به هدف خود برسد چون با سدی بنام مدافعان حرم مواجه گردید.

وی تعویض حاکمیت سوریه و عراق، شکستن خاکریز لبنان در مقابل اسرائیل و هدف قرار دادن مرزهای ایران را از مهمترین اهداف استکبار در نا آرامی های سوریه و عراق اعلام کرد و گفت: در حالی که رهبر سوریه در آستانه حذف قرار گرفته بود بافرمان حضرت آیت ا... خامنه ای با استواری تمام به حکومت خود ادامه داد .

فرمانده قرار گاه حضرت زینب ( س  ) بااشاره به اینکه ایران کمر ابرقدرتها و استکبار را شکسته است گفت: به هیچ وجه در ایران نا امنی احساس نخواهد شد و برنامه های کشور تحت تاثیر شعارهای دشمنان قرار نخواهد گرفت چرا که مقام معظم رهبری در نهایت شجاعت و درایت حیله های دشمن را نقش بر آب می سازد

سردار نوعی اقدم افزود : به حرمت شهدای مدافع حرم در حال حاضر ایران اسلامی مورد اهمیت جهانی قرار گرفته است چرا که مدافعین حرم با نثار جان خود اجازه نمی دهد به ملت ایران بی حرمتی شود .

وی با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت گفت: رکود بیشترین نفوذ در عمق دشمن توسط نیروهای منسجم و قوی 15 کیومتر بود که در یکی از عملیات های اخیر جبهه مقاومت رزمندگان توانستند 75 کیلومتر در خاک دشمن نفوذ کنند که یک رکود دست نیافتنی است  
در آغازاین مراسم کریم عباسیان رئیس دانشگاه سراسری بناب از شهید حججی بعنوان الگویی بزرگ برای ایثار و شهادت نام برد و افزود:مشکل استکبار جهانی موجودیت نظام جمهوری اسلامی است و هدف بزرگ آنها ایران هراسی،ضربه زدن به ایران و سلب آسایش مردم هست.
وی افزود:شهادت غریبانه و حسین گونه شهیدانی چون حججی و شهدای جبهه مقاومت بزودی طومار کروهک هی تکفیری و داعش را در هم خواهد پیچید .
در پایان این مراسم از خانواده های محترم شهداء و ایثار گران تجلیل شد.

پایان خبر/ پورملااقدم

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 مهر 1396
  • ساعت 03
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 690
نظرات شما
captcha refresh