Logo
تاریخ : چهارشنبه 5 مهر 1396
کد 874

در آستانه هفته دفاع مقدس دانشگاهیان دانشگاه بناب با فرمانده سپاه ناحیه بناب دیدار و گفتگو کردند

اگر رشادتها و ایثار پاسداران نبود الان ملت در ناآرام ترین منطقه جهان در کمال آرامش زندگی نمی کردند/دانشگاهیان سرداران جنگ نرم هستند/سپاه و دانشگاه جزو بازوهای توانمند نظام در عرصه فرهنگی و اجتماعی هستند که باید ارتباط نزدیکتری باهم داشته باشند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در آستانه هفته دفاع مقدس دانشگاهیان بناب اعم از ریاست، معاونان و مدیران اجرایی دانشگاه بناب با فرمانده سپاه ناحیه بناب(سرهنگ عمران دوستی) دیدار و گفتگو کردند.
دکتر کریم عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اصلی ترین رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله را الگو دادن نهضت عاشورا، روحیه شهادت طلبی و ایثار  برشمرد و گفت: نهضت عاشورا در پوست و خون ملت ایران عجین شده است و در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ایرانی در کمال مظلومیت ولی با اراده ای مستحکم در مقابل کشورهای بزرگ جهان ایستادند و به ملت جهان ثابت کردند که خون بر شمشیر پیروز است.
وی ادامه داد، هفته دفاع مقدس نمادی است که مسولین باید در طول سال سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
دکتر عباسیان هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم بر شمرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوریها و از جان گذشتگی های جوانان این مرز و بوم بود که در اوج گمنامی از جان و مال و همه چیز خود گذشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک مقدس میهن اسلامی به دست نا اهلان بیفتد و از میهن و ناموس خود دفاع کردند و در کنار این جوانان دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان فراوانی نیز حضور داشتند که با شهادتشان امنیت و آرامش امروز را به ما مهیا کرده اند.
سرهنگ عمران دوستی، فرمانده سپاه ناحیه در جمع دانشگاهیان گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) جنگ نرم می باشد که سرداران این جنگ دانشگاهیان هستند.
سرهنگ دوستی ادامه داد: سپاه پاسداران، دانشگاهیان و همه ارگانهای نظام باید دست در دست هم دهیم تا در این کارزار جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است، پیروز شویم.
وی در ادامه آرامش و امنیت میهن اسلامی را مرهون رشادت مدافعان حرم برشمرد و گفت؛ امروز مدافعان حرم آل الله در جبهه مقاومت در برابر کشورهای سلطه جو ایستاده اند، اکنون ایران در کمال آرامش و امنیت میباشد بطوریکه منطقه خاورمیانه بسیار ناآرام است، این آرامش را مدیون شهید حججی ها هستیم.
گفتنی است در ادامه دانشگاهیان بناب از منزل شهید جواد فرحی دیدار کردند.
پایان خبر
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 5 مهر 1396
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 447
نظرات شما
captcha refresh