Logo
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1396
کد 869

جشن عید غدیر خم با حضور خانواده بزرگ دانشگاه بناب برگزار شد

این جشن عصر روز دوشنبه در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور ریاست، هیات رئیسه، کارکنان و خانواده های گرانقدر این عزیزان برگزار شد.
در ابتدا رئیس دانشگاه بناب، ضمن عرض خیر مقدم  خدمت کارکنان و خانواده های معزز و تبریک هفته دولت و روز کارمند، عید ولایت و امامت و میلاد امام موسی کاظم(ع) گفت: یاد و خاطره شهیدان انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر که اسوه های رشادت و از خود گذشتگی بودند را گرامی می داریم و همچنین درود و سلام می فرستیم به پیشگاه امام شهدا، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در سایه ایشان کشورمان در دنیا با عزت و اقتدار یاد می شود و سلام بر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، سکاندار کشتی عظیم انقلاب که این کشور هرچه دارد از تدابیر و وجود بابرکت ایشان دارد و این کشتی عظیم انقلاب را در متلاطم ترین منطقه جهان با آرامش و امنیت هدایت می کند.
دکتر عباسیان در ادامه اشاره ای به تاریخچه دانشگاه بناب کرد و گفت: این دانشگاه در مهر 1375 با عنوان آموزشکده فنی و مهندسی شروع به کار کرد و امروز مفتخریم بیست و سومین سال تاسیس دانشگاه را جشن می گیریم و امیدواریم روزی برسد که دانشگاه بناب بعنوان نگینی ارزشمند در جنوب استان بدرخشد.
وی در ادامه خطاب به کارکنان دانشگاه گفت: دانشگاه بناب هم اکنون دانشگاهی نوپا می باشد و خوشبختانه از نیروی جوانی اساتید و کارکنان بهره مند است؛ امیدواریم با همدلی همکاران عزیز که سرمایه های ما هستند و حمایت خانواده های محترم همکاران، دانشگاهی پویا و فعال داشته باشیم.
گفتنی است؛ اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی همساز، اجرای تئاتر کمدی توسط گروه هنری ایلیا، تجلیل از همکاران برتر در مسابقه کتابخوانی وصایای امام، مولودی خوانی و ضیافت شام بخشی از این مراسم بود.
بر اساس این گزارش این جشن به همت معاونت اداری،مالی و پشتیبانی، مدیریت روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید.
پایان خبر 

گزارش تصویری؛ 

سخنرانی ریاست دانشگاه



سخنرانی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه 

اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی همساز 

برگزاری مسابقه برای کارکنان و فرزندان آنها 

اجرای تئاتر طنز توسط گروه هنری ایلیا 

مولودی خوانی توسط کربلایی حسن وفایی 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 شهريور 1396
  • ساعت 18
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 768
نظرات شما
captcha refresh