Logo
تاریخ : چهارشنبه 25 مرداد 1396
کد 864

از خبرنگاران و صاحبان رسانه در دانشگاه بناب تجلیل شد

این مراسم ظهر روز گذشته در سالن کنفرانس حوزه ریاست، با حضور رئیس دانشگاه و صاحبان رسانه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکترکریم عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در نشست خبری با خبرنگاران، اهمیت خبرنگاری و تاثیر مثبت خبرنگاران در جامعه را ضروری دانست و شغل خبرنگاری را یکی از سخت ترین شغلهای دنیا بر شمرد و گفت: هر روز، روز خبرنگار است که این روز را بعنوان سمبل جشن می‌گیرند؛ چراکه در عین امنیت و آرامش کشور، خبرنگاران در نا امنی زندگی می کنند، خبرنگاران عزیز چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای ملت هستند و خوشبختانه شهرستان بناب در حوزه رسانه، که در سایه زحمات شبانه روزی خبرنگاران عزیز بنابی می باشد، جزو پیشرو های استان است.
دکتر عباسیان در ادامه به برخورد صادقانه با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: یکی از اصلی ترین وظیفه ما در دانشگاه انعکاس رویدادهای دانشگاه از طریق رسانه های جمعی بدون هیچ گونه دروغ می باشد و درب دانشگاه بناب همیشه به روی اصحاب عزیز رسانه باز می باشد تا هرگونه نقاط ضعف، انتقادات و پیشنهادات خود را به مسئولین دانشگاه منعکس کنند.
رئیس دانشگاه بناب در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر جذب دانشجویان رشته پزشکی گفت: در حال بررسی جهت تصویب رشته های مختلف پزشکی در دانشگاه بناب هستیم و همچنین در حال رایزنی با یکی از خیرین عزیز شهرمان جهت افتتاح یک کلینیک فوق تخصصی در دانشگاه بناب هستیم که اگر این امر صورت بگیرد پیش زمینه‌ خوبی برای جذب رشته‌های پزشکی در این شهرستان خواهد بود.
رئیس دانشگاه بناب در رابطه با روند احداث و پیشرفت دانشگاه بناب تا به امروز، گفت: دانشگاه بناب اکنون یکی از دانشگاههای پویای منطقه است که از نیروی کاری جوان و متخصص برخوردار است ولی با سختی‌های زیادی مواجه بوده، دانشگاه بناب در راه رشد و توسعه قرار نمی‌گرفت، مگر با تلاش و کوشش مردم سختکوش، مسئولان شهرستان و کادر اداری و آموزشی دانشگاه بناب که جادارد از همگی این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.
دکترعباسیان از سنگ‌اندازی عده‌ای از عزیزان همشهری انتقاد کرد و گفت: موضوع دردآوری است که برای احداث نیروگاه خورشیدی با یکی از سرمایه گذاران عزیز رایزنی کرده بودیم و در حال اخذ مجوز های لازم از وزارت محترم علوم و هیات امنا بودیم ولی متاسفانه با کارشکنی عده ای از عزیزان همشهری، نتوانستیم مجوزهای لازم برای ایجاد یک نیروگاه خورشیدی را اخذ کنیم.
وی افزود: اگر می‌توانستیم قسمتی از زمین‌های دانشگاه را به نیروگاه خورشیدی اختصاص بدهیم گام بزرگی در راه گسترش دانشگاه بناب برداشته بودیم ولی با نامهری روبه‌رو شدیم.
رئیس دانشگاه بناب خاطرنشان کرد: عده‌ای برای منافع شخصی خود جلوی پیشرفت برخی از سازمانها و ادارات این شهر مخصوصاً مراکز آموزش عالی را می‌گیرند که این باعث آزار و اذیت و تاسف است.
دکتر عباسیان در بخش پایانی سخنان خود از تبدیل وضعیت کادر اداری دانشگاه خبر داد و گفت: اخیراً از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نامه ای دال بر اعلام لیست پرسنل قراردادی جهت تبدیل وضعیت به دانشگاه بناب رسیده است که تا 25 شهریور ماه سال جاری فرصت داریم لیست پرسنل را به وزارت عتف ارائه دهیم تا عده‌ای از کارمندان حایز شرایط، تبدیل وضعیت شوند، که این رویداد از سال 89 تا به امروز بی سابقه می باشد؛ امیدواریم این رویداد تا پایان 96 اجرایی شود.
گفتنی است در پایان از خبرنگاران، مسئولان پایگاههای خبری و نشریات توسط ریاست دانشگاه بناب تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر 
گزارش تصویری؛ 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 818
نظرات شما
captcha refresh