Logo
تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396
کد 857

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه بناب برگزار شد

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 3  کشور به میزبانی دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، رییس دانشگاه بناب در جمع مدیران روابط عمومی منطقه 3 کشور گفت: پیشبرد دانشگاهها در مسیر اهداف راهبردی، سوق دادن دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل سوم و هدایت سازمان ها از روزمرگی به سمت پویایی از عمده اهداف روابط عمومی هاست.
دکتر کریم عباسیان ادامه داد؛ حرکت همسو با اهداف دانشگاه ها و جذب کمک و حمایت های فکری و معنوی در کنار افکار سنجی و نیاز سنجی از جمله ویژگی های یک روابط عمومی موفق است.
وی در ادامه گفت: روابط عمومی ها یک ابزار قوی اجتماعی و شغلی تخصصی است و روابط عمومی باید جامعه شناس و هنرمند باشد و انتظارات و اهداف راهبردی دانشگاه را پیش ببرد.
رئیس دانشگاه بناب در پایان گفت: متأسفانه دانشگاه های ما امروز آنقدر مسائل و مشکلات دارند که روابط عمومی ها را اغلب درگیر مسائل روزمرگی کرده است و با اینکه از نورافکنی برای چشم انداز و اهداف راهبردی دانشگاه غافل نیستند ولی آن ها را از توجه به این اهداف بازداشته است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب نیز در این گردهمایی طی سخنانی، اهداف این نشست را تبیین ساز و کارهای مناسب و تبادل اطلاعات بین دانشگاه های منطقه و نیز برگزاری کارگاه آموزشی برای روابط عمومی ها اعلام کرد.
مجتبی فتحی زاده بررسی وضعیت موجود در بدنه روابط عمومی ها و دست یابی به راهکارهای لازم برای تحول و بهسازی توان علمی و تخصصی روابط عمومی ها در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی و بررسی راهکارهای هم افزایی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد.
وی در ادامه از سختی شغل روابط عمومی گفت و ادامه داد: بر اساس اعلام محققان و سازمانهای تحقیقاتی، روابط عمومی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست و من در این سه سال خدمتم در اداره روابط عمومی دانشگاه بیش از سیزده سال خدمت دانشگاهی مشقت و سختی کشیده ام ولی این سختی لذت بخش است و ارتباط با اصحاب رسانه که چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند کار لذت بخشی است و همچنین درب دانشگاه بناب به روی اصحاب رسانه و مردم عزیز باز می باشد و ما اصل پاسخگویی را همیشه سرلوحه خود قرار داده ایم و بر این باوریم که سازمانهای موفق روابط عمومی های پاسخگویی دارند.
فتحی زاده در پایان به ارائه گزارش عملکرد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بناب طی سه سال اخیر پرداخت.
برپایه همین گزارش، رییس روابط عمومی دانشگاه تبریز و  دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی  دانشگاه های منطقه 3 کشور نیز در این همایش، تعیین سازکارهای مناسب، استفاده از تجربیات، تبادل اطلاعات و برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی را از اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: در سایه تجربیات مدیران است که می توان  به روابط عمومی پویا و بروز دست یافت.
ذوالفقار همتی در ادامه سخنانش از دانشگاه بناب به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو آذربایجان از منظر رشد علمی و فیزیکی یاد کرد و گفت: این مجموعه به عنوان یکی از مولودهای موفق دانشگاه تبریز آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت.
شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیران  روابط عمومی دانشگاههای منطقه 3 کشور، به ارایه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.
خاطر نشان می شود: برگزاری کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بازدید از روستای توریستی صور که در دامنه های سهند قراردارد از برنامه های جانبی این نشست بود.
گفتنی است روابط عمومی های منطقه سه کشور شامل دانشگاه های تبریز، بناب، هنر اسلامی تبریز ، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، آموزشکده فنی شماره 1 تبریز، زنجان، پارک علم و فناوری زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، دانشگاه پیام نور زنجان، دانشگاه ارومیه، صنعتی ارومیه، پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، مراغه، مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه  و محقق اردبیلی است.

پایان خبر

نشست مدیران روابط عمومی منطقه 3 کشور

سخنرانی ریاست دانشگاه، دکتر کریم عباسیان
سخنرانی مدیر روابط عمومی دانشگاه، مجتبی فتحی زاده
سخنرانی مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و دبیر منطقه 3 ذولفقار همتی
برگزاری کارگاه مدیران و کارشناسان منطقه 3 کشور
عکس دسته جمعی مدیران روابط عمومیدر مقابل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بناب 
بازدید مدیران و کارشناسان روابط عمومی از منطقه توریستی صور
 
 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 مرداد 1396
  • ساعت 18
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1077
نظرات شما
captcha refresh