Logo
تاریخ : شنبه 17 تير 1396
کد 851

بیش از ۱۰۰ بسیجی بنابی عازم اردوهای جهادی و سازندگی شدند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بناب گفت: ۱۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه بناب به همراه بسیجیان محلات، هماهنگ با سراسر کشور در اردوی جهادی بسیج سازندگی شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از تسنیم، سرهنگ عمران دوستی، با اشاره به اعزام بسیجیان برای اردوهای محرومیت زدایی بناب اظهار کرد: بیش از 100 بسیجی تحت عنوان گروه‌های جهادی متشکل از بسیج دانشجویی و محلات در اردوی جهادی تابستان امسال شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این اردو با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج بناب در حال انجام است.

فرمانده سپاه پاسداران بناب، با اشاره به ثمر بخش بودن طرح اردوی جهادی در این شهرستان، اذعان داشت: تا کنون 7 خانه توسط بسیج محلات و دو خانه توسط بسیج دانشجویی برای محرومان ساخته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود محرومیت زیاد در برخی از روستاها، این اردو در مناطق روستایی و برای مستضعفین تشکیل داده شد.

دوستی در خاتمه، خاطرنشان ساخت: این اقدام، قدم بزرگی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان بناب، و حتی سراسر کشور است که سپاه با همکاری برخی از نهادهای انقلابی وارد میدان شده‌اند.

دکتر کریم عباسیان، رئیس دانشگاه بناب نیز در حاشیه بازدید از فعالیتهای گروههای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه بناب گفت: باید فرهنگ بسیج در بین دانشجویان و دانشگاهیان عزیز همه گیر شده و با برگزاری اردوهای جهادی به صورت مستمر خدمات شایسته و بیشتری به ساکنان مناطق کمتر برخوردار ارائه نمایند.
 

  • نوشته شده
  • در شنبه 17 تير 1396
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 589
نظرات شما
captcha refresh