Logo
تاریخ : يکشنبه 18 تير 1396
کد 849

همایش احیای دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: همایش احیای دریاچه ارومیه با عنوان و محوریت نقش جوامع محلی در احیای دریاچه ارومیه، روز پنجشنبه 22 تیر ماه در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: همایش احیای دریاچه ارومیه با عنوان و محوریت نقش جوامع محلی در احیای دریاچه ارومیه، روز پنجشنبه 22 تیر ماه در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.
مجتبی فتحی زاده، دبیر اجرایی این همایش ادامه داد: این همایش از ساعت 9:۳۰ صبح با حضور مدیرکل محترم ستاد بحران استان آذربایجان شرقی (دکتر ساعی)، عضو محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی (دکتر اعزازی)، اعضای محترم شورای شهر و شورای روستایی، دهیاران، فعالان عرصه محیط زیست و مسئولان شهرستان برگزار می شود.
دبیر همایش افزود: نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان شرقی و مدیرکل ستاد بحران استان (دکتر خلیل ساعی)  قرار است در این همایش به تشریح عملکرد دولت در خصوص احیای دریاچه ارومیه و آخرین اوضاع دریاچه ارومیه بپردازد و دکتر ضیاء اله اعزازی نیز عملکرد مجلس شورای اسلامی در خصوص احیای دریاچه ارومیه را تشریح خواهد نمود.
گفتنی است نماینده بناب نیز مطالبات مردم منطقه در خصوص احیای دریاچه ارومیه را به مسئولان ارائه خواهد داد و در پایان از دهیاران و شوراهای محترم روستاها تجلیل به عمل خواهد آمد.
پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 18 تير 1396
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 672
نظرات شما
captcha refresh