Logo
تاریخ : پنجشنبه 1 تير 1396
کد 842

دعوت ریاست دانشگاه بناب به حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس

دکتر کریم عباسیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: روز قدس نماد اقتدار مسلمانان جهان است / تحرکات اخیر تروریستی در کشور، ضرورت دارد تا مردم در راهپیمایی روز قدس مشارکت بیشتری داشته باشند
دکتر کریم عباسیان در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این که "روز قدس یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ مسلمانان است" گفت: روز قدس نماد عزت و اقتدار  مسلمانان جهان است و ما باید هر ساله این روز را با شکوه‌تر از قبل برگزار کنیم و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام علی‌الخصوص، رژیم صهونیست غاصب بزنیم.

رئیس دانشگاه بناب، در ادامه این گفتگو افزود: از روزی که حضرت امام، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تحت عنوان روز قدس معرفی کرده است، با دهان روزه در راهپیمائی روز قدس شرکت کرده‌ایم.

وی افزود: از مردم شهرستان بناب بالاخص هم صنفان و دانشجویان و اساتید عزیز دعوت می‌کنم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله روز قدس بار دیگر عزت و اقتدار اسلام را به گوش جهانیان برسانند.

عباسیان در ادامه‌ی گفتگو با خبرنگار تسنیم، خاطرنشان، ساخت: راهپیمایی روز جهانی قدس میراث ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی و بالاخص دانشگاهیان عزیز با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی پاسخی کوبنده به تهدیدات تروریسم جهانی خواهند داد.

وی در خصوص تحرکات اخیر تروریستی، تاکید کرد: با توجه به تحرکات اخیر تروریستی در ایران اسلامی، ضرورت دارد تا مردم در راهپیمایی روز قدس مشارکت بیشتری داشته باشند.

عباسیان در خاتمه، اذعان داشت: شرکت در راهپیمائی روز قدس تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی است، و مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی بار دیگر به جهان ثابت خواهند کرد که در کنار رهبری عزیز و این انقلاب شکوهمند هستند.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 تير 1396
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 557
نظرات شما
captcha refresh