Logo
تاریخ : شنبه 26 فروردين 1396
کد 832

رئیس دانشگاه بناب در پیامی حادثه سیل آذربایجان را به ملت غیور آذربایجان شرقی تسلیت گفت

دکتر کریم عباسیان ضرورت برنامه ریزی در جهت مقابله و پیشگیری از بروز خسارات و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی دستگاههای ذی ربط را پر اهمیت دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در پی حادثه سیل در دو شهر از استان آذربایجان شرقی، دکتر کریم عباسیان ضمن صدور پیام همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به داغدیدگان این حادثه، ضرورت برنامه ریزی در جهت مقابله و پیشگیری از بروز خسارات و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی دستگاههای ذی ربط را پر اهمیت دانست.
در متن پیام آمده است؛
 
بسمه تعالی
حادثه ناگوار جاری شدن سیل در شهرستان های عجبشیر و آذرشهر که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شده است مایه تاسف و تاثر عمیق ما شد.
وقوع سیل و سیلاب و سایر سوانح طبیعی که هر از چندگاهی در میهن عزیزمان رخ می دهد، ضرورت برنامه ریزی در جهت مقابله و پیشگیری از بروز خسارات و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی دستگاههای ذی ربط را پر اهمیت می سازد و انتظار می‌رود مسئولان امر با دقت و سرعت عمل نسبت به کاهش اثرات آن تلاش کرده و مردم را نیز از اقدامات انجام شده مطلع ساخته و برای مقابله با حوادث طبیعی همراهی نماید..
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی شهرستان بناب، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه، از تلاشگران متعهد ارگان های مختلف که در حادثه سیل در شهرستان های عجبشیر و آذرشهر جانفشانی کردند، سپاسگزاری می نمایم.
26 فروردین 1396 دکتر کریم عباسیان
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 26 فروردين 1396
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 599
نظرات شما
captcha refresh