Logo
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395
کد 823

حضور پرشور دانشگاهیان انقلابی بناب در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

دانشگاهیان بنابی نیز همچون سالیان گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند

راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه در بناب که از ساعت ۱۰:۳۰  صبح در مقابل مصلی و میدان امام حسن(ع) آغاز شده بود مملو از جمعیتی بود که از ابتدای صبح خود را به نقطه شروع راهپیمایی رسانده بودند و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و با شعارهای «الله‌اکبر»، « لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «گزینه‌های روی میز ما، مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر فتنه گر»، « حزب فقط حزب علی، رهبر فقط خامنه‌ای» و دیگر شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی نشان دادند.

مردم همیشه در صحنه بناب، با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، کشور عزیزمان ایران و دستاوردهای ۳۸ سال انقلاب اسلامی جزم کرده و به جهانیان نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان های خود برنمی دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب متکی به قدرت های غیبی پروردگار عالم است، که عظمت و اقتدار آن را ملت غیور ایران در راهپیمایی ها به رخ دشمنان خود می کشند.
وی با بیان اینکه عظمت و اقتدار ملت را ۲۲ بهمن تعیین می کند، افزود: نظریه پردازان و صاحب نظران آمریکایی عامل پیروزی ملت ایران در مقابل دنیا را وحدت و ولایت مداری مردم می دانند.
پور محمدی خطاب به مردم گفت: برادران و خواهران باید دقت کنیم دشمن روی جوانان ایران برنامه ریزی دارد، تلاش می کنند این وحدت را از بین ببرند، بنابراین باید حواسمان جمع باشد.
گزارش تصویری؛



 

  • نوشته شده
  • در شنبه 23 بهمن 1395
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1097
نظرات شما
captcha refresh