Logo
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
کد 804

به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه برگزار شد

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه توسط ریاست و هیات رئیسه دانشگاه
به مناسبت هفته پژوهش مراسم بزرگداشت و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه با حضور ریاست، اعضای هیات رئیسه و اساتید دانشگاه بناب در سالن کنفرانس ریاست برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در ابتدا آغاز ماه ربیع و فرارسیدن هفته پژوهش را بر اساتید دانشگاه تبریک گفت و در ادامه از بانیان این مراسم، معاونت آموزشی و پژوهشی و سایر همکاران تلاشگر این حوزه و همچنین اعضای محترم هیات علمی دانشگاه که باتلاش و پژوهشهای ارزنده علمی برای ارتقای دانشگاه بناب گام برداشته اند که بموجب این عمل انتخاب شدن دانشگاه بناب بعنوان دانشگاه برتر منطقه 3 کشور در پایگاه ISC شده است، تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه گفت؛ هفته پژوهش بهانه ای است برای تجلیل و سپاسگزاری از کسانی که شب و روز در گوشه کتابخانه، در خانه و یا آزمایشگاه برای آبادانی کشور عزیزمان تلاش می کنند.
دکتر عباسیان در ادامه اشاره ای به ویژگی های یک پژوهشگر کرد و گفت: پژوهشگر وضع موجود را طبیعی تلقی نمی کند یعنی اسیر وضع موجود نیست به پویایی بیشتر تکیه می کند و تلاش می کند تا وضع موجود را تغییر دهد.
وی همچنین ادامه داد: یک پژوهشگر به تغییر و تحول مستمر اعتقاد دارد و پیوسته تجربه می کند، در حال زندگی میکند و از گذشته می آموزد و به آینده می اندیشد و نظر دارد و یک پژوهشگر مجهز به تفکر منطقی است و از تعصب به دور است و همچنین جهانی می اندیشد ولی ملی عمل می کند، ملی می اندیشد ولی منطقه ای عمل می کند.
رئیس دانشگاه بناب در ادامه با اشاره به نسل سوم دانشگاهها گفت: نسل سوم دانشگاهها، دانشگاههای کارآفرین نامگذاری شده اند و این امکانپذیر نیست مگر توجه جدی به مقوله پژوهش بعمل آید و زیر ساختهای مناسب این فرصت ایجاد گردد و شرکتهای دانش بنیان فعال شود.
دکتر عباسیان خاطرنشان کرد: برای اینکه کشور عزیزمان به یک کشور پیشرفته در تمام جنبه ها تبدیل شود، حتماً حتماً باید به مقوله پژوهش توجه خاصی داشته باشد و این مقوله جدی گرفته شود و پژوهش در مورد فعالیتهای اجتماعی، ورزشی، علمی، اخلاقی، فرهنگی و.... ایجاد ایده های نو و کارا تر برای زندگی بهتر و کشوری آبادتر خواهد بود.
رئیس دانشگاه بناب در ادامه سخنان خود، در خصوص توجه ویژه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و در راس آن جناب آقای دکتر فرهادی به مقوله پژوهش گفت: افزایش بودجه پژوهشی دانشگاه بناب از 124 میلیون تومان به بیش از یک میلیارد تومان بیانگر توجه جدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مقوله پژوهش می باشد.
دکتر عباسیان در پایان از اعضای محترم هیات رئیسه، اعضای محترم شورای پژوهشی و همچنین اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه مراسم مسئول دفترنهاد رهبری دردانشگاه، معاونت آموزشی و پژوهشی و مدیر پژوهشی و اعضای هیات علمی دانشگاه به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.
گفتنی است در پایان از جناب آقای دکتر میرسجاد هاشمی بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه، مهندس حسن اسمخان بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده فنی و مهندسی، دکتر رضا عبدی بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه، دکتر مرضیه رنجبر محمدی بعنوان کارآفرین برتر دانشگاه تجلیل بعمل آمد.
پایان خبر/ م



 
دکتر میرسجاد هاشمی بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه 

مهندس حسن اسمخان بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده فنی و مهندسی

دکتر رضا عبدی بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه

دکتر مرضیه رنجبر محمدی بعنوان کارآفرین برتر
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 آذر 1395
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1648
نظرات شما
captcha refresh