Logo
تاریخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395
کد 796

نشست ریاست دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشگاه بناب

در آستانه سال تحصیلی 96-95 ریاست دانشگاه به همراه هیأت رئیسه در نشستی صمیمانه با مدیران گروههای آموزشی و اعضای هیات علمی، به استماع دیدگاه ها و نکته نظرات اعضای محترم هیات علمی در ارتباط با مهمترین مسایل آموزشی و پژوهشی پرداختند.

در آستانه سال تحصیلی 96-95   ریاست دانشگاه به همراه هیأت رئیسه در نشستی صمیمانه با مدیران گروههای آموزشی و اعضای هیات علمی، به استماع دیدگاه ها و نکته نظرات اعضای محترم هیات علمی در ارتباط با مهمترین مسایل آموزشی و پژوهشی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در این نشست دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد غدیر و قربان و آغاز سالتحصیلی؛ شهادت سردار رشید اسلام، شهید مدافع حرم، سردار سیدرضا مراثی را که یکی از افتخارات آذربایجان می باشد را به اخوی گرانقدر آن شهید که افتخار همکاری با ایشان را در دانشگاه داریم را تسلیت گفت.

دکتر عباسیان سال 1395 را سال خوبی برای دانشگاه بناب در حوزه پژوهشی ارزیابی کرد و گفت؛  سال 1395 شکوه افتخار برای دانشگاه بناب به جهت بهره برداری از فضاهای آزمایشگاهی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی نامید و با ارایه گزارشی از وضعیت حوزه های مختلف دانشگاه، خواستار همکاری بیش از پیش اعضای هیأت علمی در تصمیم سازی ها و تبیین استراتژی واحد دانشگاهی شد.

رئیس دانشگاه بناب توانمندی های دانشگاه بناب را برای یک جهش علمی، بسیار مطلوب و ارزنده تلقی نمود و  خواستار توجه ویژه اساتید محترم، معاونان و مدیران دانشگاه به ایجاد رشته های نوین در دانشگاه برای اینکه بتوانیم نیاز ها و مشکلات صنایع را برطرف کنیم.

دکتر عباسیان در ادامه اشاره به موفقیتهای اخیر دانشجویان دانشگاه در المپیادهای علمی و ورزشی کشور کرد و گفت: دانشگاه بناب اکنون به یک دانشگاه فعال و پویا در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است و در کنار سایر دانشگاههای دولتی منطقه فعالیت می کند و امیدواریم با این سیر پیشرفت، دانشگاه بناب بعنوان دانشگاه مادر در جنوب آذربایجان خودنمایی کند.

وی ادامه داد، درخشش تیم دانشگاه بناب در بیست و یکمین المپیاد علمی کشور و همچنین کسب مدال برنز دانشجوی دانشگاه بناب در مسابقات ریاضیات کشوری و درخشش تیم ورزشی دانشگاه در سیزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور و همچنین قبولی بیش از 170 نفر از دانشجویان دانشگاه بناب در مقطع کارشناسی ارشد برگ زرینی است که در تقویم دانشگاه بناب به ثبت رسید و امیدواریم این رویدادها ادامه دار باشد.

در ادامه مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، اعضای محترم هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف و همچنین ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات پرداختند.




  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 25 شهريور 1395
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1455
نظرات شما
captcha refresh