Logo
تاریخ : يکشنبه 7 شهريور 1395
کد 788

دانشجوی دانشگاه بناب مدال برنز چهلمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویان ایران را به خود اختصاص داد

کسب مدال برنز توسط مهرداد انواری دانشجوی دانشگاه بناب در چهلمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ چهلمین مسابقه ریاضی دانشجویی ایران پس از سه روز رقابت فشرده با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

چهلمین مسابقه ریاضی دانشجویی ایران روز چهارشنبه سوم شهریورماه با حضور 35 تیم متشکل از دانشجویان نخبه ریاضی از دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و همکاری انجمن ریاضی کشور آغاز به کار کرد و پرونده آن امروز ششم شهریورماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برترین ها بسته شد.

دانشجویان حاضر در این دوره از مسابقات در مواد آنالیز ریاضی و توابع مختلط، جبر و جبر خطی و ریاضیات عمومی، ریاضیات گسسته و ترکیبات، نظریه اعداد و احتمال، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدال برنز چهلمین مسابقات ریاضی دانشجویی ایران نیز به مهرداد انواری از دانشگاه بناب، علی ناصر بخت از دانشگاه خوارزمی، بنیامین دلشاد از دانشگاه تهران و احمدرضا مرادزاده از دانشگاه شاهد تعلق گرفت که بیشترین امتیاز را در این بخش، از آن خود کرده بودند.

مسابقات ریاضی دانشجویی ایران از اعتبار بین المللی برخوردار است و نفرات برگزیده آن مورد توجه محافل علمی و دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور هستند.
پایان خبر/م


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 شهريور 1395
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 2609
نظرات شما
captcha refresh