Logo
تاریخ : چهارشنبه 3 شهريور 1395
کد 784

رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور ۹۵ توسط دانشگاه بناب تجلیل شدند+گزارش تصویری

این مراسم با حضور رئیس آموزش و پرورش بناب، رئیس و هیات رئیسه دانشگاه بناب و رتبه های زیر 100 کنکور 95 از این شهرستان، به همت این دانشگاه تجلیل شدند.

دکتر مجتبی عباسیان در این آیین ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان با بیان اینکه امسال جزو بهترین سالها برای ماست، گفت: کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان بنابی نه تنها بر جامعه دانشگاهی افتخار است بلکه تمام همشهریان نیز افتخار می کنند که این عزیزان حائز رتبه های برتر شده اند.

رئیس دانشگاه بناب با اشاره به موفقت نخبگانی که در قدیم صاحب رتبه ها و جوایز ارزنده ای می شدند، گفت: روزی حسرت آن را می خوردیم که ای کاش شهرستان بناب هم رتبه های برتر را داشت.

عباسیان کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان بنابی را یک افتخار بزرگی دانست و گفت: در سطح شهر پای بنرهای تک تک شما دانش اموزان ایستاده ام و افتخار کرده ام، مثل اینکه فرزندم، برادرم و خواهرم حائز این رتبه ها شده اند، این احساس من نیست بلکه احساس تمام همشهریان است.

وی خانواده، مدرسه و دانش آموز را ۳ رکن اساسی موفقیت کنکوری ها دانست و گفت: امروز ما وظیفه داریم که از این ۳ رکن برتر تجلیل کنیم.

رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه انسانهای زرنگ و خلاق محور توسعه و پیشرفت هستند، گفت: موفقیت کشور ما در همه عرصه ها در گرو تلاش شما دانش آموزان موفق است، با خودباوری می توانید آینده کشور عزیزمان را رقم بزنید.

عباسیان در عین حال افزود: شما دانش اموزان به عنوان سفیران شهرستان بناب در بهترین دانشگاه های کشور محور و الگویی برای دیگر دانش آموزان هستید.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم حامی شما دانش آموزان باشیم، گفت: شما بهترین های ما هستید، اگر مشکلی سر راه داشته باشید وظیفه داریم آن را در حد توان حل کنیم.
دکتر خجسته نژند، معاون اداری و مالی دانشگاه، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند گفت: کارنامه خیرین شهر در حوزه مدرسه سازی بسیار قابل تقدیر است؛ اولویت اول مدارس شهرمان هستند ولی امیدواریم خیرین عزیز پس از تکمیل پروژه های مدارس در حوزه آموزش عالی نیز کما فی السابق ما را کمک کنند و بتوانیم باکمک خیرین عزیز شهر در پیشرفت علمی کشور گام برداریم.

عباس ممقانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در ادامه مراسم ضمن تشکر از ریاست دانشگاه بناب بابت تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور ۹۵، با اشاره به کسب موفقیت های اخیر آموزش پرورش بناب در زمینه های مختلف، گفت: همه این موفقیت ها را مرهون همکاران و دبیران عزیز می دانیم و از انها تشکر می کنیم.

ممقانی با بیان اینکه شهرستان بناب در امتحانات نهایی کشوری رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال آتی آموزش و پرورش بناب رتبه اول مشارکتهای مردمی را داشت که واقعا جهاد مدرسه سازی توسط خیرین در بناب اتفاق افتاده است.

مدیر آموزش و پرورش بناب افزود: در کنکور امسال ۳۲ نفر از دانش آموزان بنابی رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده اند در حالی که در سال ۹۴ تعداد آنها ۲۲ نفر بود.

وی با بیان اینکه رتبه های زیر ۲۰۰۰ در کنکور ۹۵ نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و آموزش و پرورش مهیا شده است، مسیر پر پیچ و خمی در پیش داریم و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد علمی، باید بر علم توجه جدی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور ۹۵ توسط دانشگاه بناب تجلیل به عمل آمد.
گزارش تصویری؛ 


















  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 3 شهريور 1395
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 2482
نظرات شما
captcha refresh