Logo
تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1394
کد 575

جلسه شورای کارکنان دانشگاه بناب برگزار گردید+تصویر

..

در جهت تعامل هرچه بهتر هیات رئیسه با کارکنان دانشگاه در سال همدلی و همزبانی روز سه شنبه راس ساعت 12:00 با حضور جناب آقای دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب و اعضای هیات رئیسه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جلسه شورای عمومی کارکنان در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار گردید .

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، جناب آقای دکتر عباسیان  در شروع جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز آزاد­سازی خرمشهر، برگزاری جلسات و نشست های صمیمی با کارکنان را با ارزش بر شمرد و عنوان کرد: برگزاری اینگونه نشست ها علاوه بر دیدار چهره به چهره با این عزیزان، صمیمیت را در بین افراد بالا برده و دانشگاه را برای تلاش بیشتر در کارهای خود دلگرم تر     می کند.

ریاست دانشگاه بناب ابراز امیدواری کرد که با درک بهتر ماه شعبان آمادگی کامل برای بهره مندی از ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.

دکتر عباسیان در ادامه در خصوص چارت جدید دانشگاه گفت:‌ چارت جدید سازمانی دانشگاه نیز در حال تدوین می باشد که امیدواریم با این چارت جدید شاهد گشایشی بزرگ در دانشگاه بناب باشیم.

ریاست دانشگاه، همچنین در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی دانشگاه گفت: بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی، طبق مصوبه سال 1391 امسال انجام گردید.

دکتر عباسیان در پایان در خصوص ارتقای کارکنان تصریح کرد : دانشگاه در نظر دارد جهت ارتقاء شغلی کارکنان دانشگاه دوره های ضمن خدمت برگزار نماید.

بعد از صحبت های ریاست محترم، کارکنان دانشگاه در رابطه با امور مختلف آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی صحبت ها و همچنین راهکارهایی را عنوان کردند که برای پیگیری های بعدی توسط دبیر جلسه صورتجلسه گردید .

در پایان این نشست، هر یک از کارکنان، انتقادات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف و در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاه را بیان نمودند.

 


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 5 خرداد 1394
  • ساعت 11
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 881
نظرات شما
captcha refresh