Logo
تاریخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
کد 568

ریاست دانشگاه بناب در پيامي روز جهاني ارتباطات و روابط‌ عمومي را به تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رساني و ارتباطات تبريك گفت

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):" روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد."


ریاست دانشگاه بناب در پيامي روز جهاني ارتباطات و روابط‌ عمومي را به تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رساني و ارتباطات تبريك گفت.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):" روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد."

سلام و درود  به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب  و روح پرفتوح حضرت امام (ره) و آرزوی توفیق، سعادت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی)

27 اردیبهشت ماه ، روز ارتباطات و روابط عمومی ، روزی است که روابط عمومي را به عنوان یك علم، هنر و فن و با نقشی سازنده و تعيين كننده یاد شده است. این باور به گونه ای است که نظام آموزشی کشور در برقراري تفاهم و اعتماد متقابل بين مردم جامعه و دانشگاهیان، از این حوزه به خوبی بهره جسته است .

در عصر ارتباطات، دانایی، تعامل سازمانی و روابط انسانی، دانشی گسترده و تاثیرگذار است که هنر و علم را تلفیقی شگرف در خدمت گرفته و سازمان ها را با افکار عمومی پیوند می دهد.

روابط عمومی آئینه تمام نمای یک دانشگاه است که با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به دانشگاهیان و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

امروز مهمترین علمی که در علوم اجتماعی دنبال میشود علم ارتباطات است نباید جایگاه روابط عمومی ها صرفاً به کارهای تبلیغاتی تنزل کنند.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 94 که توسط مقام عظمای ولایت به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته است، همگام با دولت تدبیر و امید توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند چرا که فعالان عرصه روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف امسال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

اینجانب این روز را به مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران این راه پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال و بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز این مرز و بوم را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسالت می نمایم.

                                                                                                                                           دکتر مجتبی عباسیان

                                                                                                                          رئیس دانشگاه بناب



  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
  • ساعت 14
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 619
نظرات شما
captcha refresh