Logo
تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
کد 559

پيام وزير علوم ، تحقيقات و فناوري به مناسبت روز معلم

دكتر محمد فرهادي ، وزير علوم ، تحقيقات و فناوري به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهري و روز معلم پيامي خطاب به جامعه دانشگاهي كشور صادر كرد.
دكتر محمد فرهادي ، وزير علوم ، تحقيقات و فناوري به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهري و روز معلم  پيامي خطاب به جامعه دانشگاهي كشور صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، متن كامل اين پيام بدين شرح است : 
بسمه تعالی
در ايامي كه به بركت خون استاد شهيد مرتضي مطهري هفته معلم نام  گرفته است  و در ايام با سعادت ميلاد مولي الموحدين حضرت علي عليه السلام ،   فرصت را مغتنم شمرده و در برابر يكايك معلماني كه رسالت شان همتراز انبياست سر تعظيم فرود مي آورم .
بي شك  گذر از گردنه دشوار مسائل و چالش های پیش روی هر جامعه ای، جز با محوریت و توجه به فرهیختگان و عالمان جامعه امکان پذیر نیست و كشور ما امروز بر خود مي بالدکه مهد فضلا و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنين انداز شده است .
ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند متعال و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود بویژه اساتید و دانشجویان، عزم خود را برای رشد و توسعه علمی کشور، پاسخگویی به نیازها و مسائل جامعه و سهیم شدن در تولید علم در سطح جهانی جزم نموده و رسیدن به قله‌های دانش و فناوری را دور از دسترس نمی‌داند. در عین حال جامعه دانشگاهی، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام همدلی و هم زبانی ملت و دولت، نام‌گذاری شده، همه تلاش خود را برای پاسخگویی به مطالبات مردم بزرگ کشورمان در حوزه علم و فناوری به کار خواهد گرفت و در سایه قانون‌گرایی، اعتدال و پای‌بندی به چارچوب‌های اخلاقی و دینی، برای گسترش نقد و نقدپذیری تلاش خواهد کرد.
همچنين اميدوارم اين توفيق را بيابم كه در دوره جديد فعاليت خود در وزارت علوم ، گامي هرچند كوچك جهت تقویت منزلت استاد و ترويج اخلاق و فرهنگ اسلامي بردارم .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
  • ساعت 10
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 427
نظرات شما
captcha refresh