Logo
تاریخ : دوشنبه 14 ارديبهشت 1394
کد 551

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام معلم دردانشگاه بناب

با حضور ریاست دانشگاه بناب، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه،‌ اعضای هیات رئیسه و اساتید دانشگاه مراسم میلاد حضرت علی (ع) و بزرگداشت روز معلم، سالروز شهات استاد مرتضی مطهری در سالن کنفرانس ریاست برگزارشد .
به گزارش روابط عمومي دانشگاه بناب، دراین مراسم ریاست دانشگاه بناب ضمن تبریک به مناسبت خجسته میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع)، روز پدر و همچنین  روز معلم را خدمت اساتید محترم دانشگاه تبریک گفت، و در ادامه مقام ‌معلم را با استفاده از تفسیر 2 سوره نورانی از کلام الله مجید ( سوره الرحمن و سوره علق ) بیان کردند و در ادامه بالاترین مرتبه و نماد انسانیت در جهان خلقت را مرتبه تعلیم دانستند.

دکتر عباسیان در ادامه معلمین را به دو دسته گفتاری و کرداری تقسیم کردند؛ معلمین گفتاری که بابیان خویش به تبیین راه و روش زندگی می پردازند و معلمین کرداری که کردار، رسم ، ادب، بیان و نحوه عملکرد آنها را باعث   شکل گیری آموزه ها در متعلمین می شوند.

ریاست دانشگاه بناب در ادامه سخنرانی در خصوص ارزش نهادن به مقام معلم گفت: در هر نهادی به مقام معلم ارزش داده شود آن نهاد به مقام والایی دست خواهد یافت و بر همین اساس ما هم در دانشگاه بناب همواره سعی داریم این مقوله را در راس کارهایمان قرار دهیم.

دکتر عباسیان نقطه قوت دانشگاه بناب را اساتید جوان حاضر در دانشگاه بیان کرد و گفت: تمامی این عزیزان از فارغ التحصیلان برترین دانشگاههای داخل و خارج کشور هستند و همچنین اساتید مدعوینی که هر یک در زمینه خود در کشور صاحب نظر هستند.

و در ادامه مراسم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین نقیان ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) که به روز پدر هم تعبیر شده و همچنین روز معلم را خدمت اساتید محترم دانشگاه بناب تبریک گفتند و در ادامه به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام نقیان در ادامه به فضایل علمی و اخلاقی استاد مطهری اشاره کرده ودر انتها این روز عزیز را به اساتید محترم دانشگاه تبریک گفتند.

معاونت آموزشی،‌پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، جناب آقای دکتر علی حاجی بدلی ضمن تبریک به مناسبت روز معلم و همچنین روز پدر خدمت اساتید هیات علمی به گزارش عملکرد حوزه آموزش و پژوهش پرداخت.

در ادامه برنامه به نمایندگی از اعضای هیات علمی دانشگاه جناب آقای دکتر رحیمی و سرکارخانم مهندس نیرومند و همچنین به نمایندگی از اساتید معزز مدعو، جناب آقای دکتر صحرایی به ایراد سخنرانی پرداختند.

و در انتها از اساتید هیات علمی و مدعوی  برگزیده دانشگاه توسط هیات رئیسه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم به همت معاونت آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه بناب برگزار شد.


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 14 ارديبهشت 1394
  • ساعت 19
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 840
نظرات شما
captcha refresh