Logo
تاریخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394
کد 547

مراسم بدرقه دانشجویان دانشگاه بناب برای شرکت در مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد

..

مراسم بدرقه دانشجویان دانشگاه بناب به المپیاد علمی قطب 4 کشور با حضور ریاست محترم دانشگاه و هیات رئیسه دانشگاه در روز سه شنبه  8 اردیبهشت ماه سال 94 در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، ریاست محترم دانشگاه در ابتدای مراسم ضمن تبریک سال جدید که به نام سال همدلی و همزمانی  توسط مقام معظم رهبری نام گذاری گردیده است به دانشجویان دانشگاه و همچنین فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.
دکتر مجتبی عباسیان در ادامه افزود: در دنیا کشور های معدودی به مانند ایران  وجود دارند که تمدن ساز بوده اند و کشور های زیادی پیشرفت های خود را مدیون الگو قرار دادن ایران سربلندمان هستند و  این تمدن سازی و پیشرو بودن مدیون نخبگان و چهره های برتر علمی و چهره های شاخص کشور است. بنابراین مهمترین رکن در پیشرفت هر جامعه ای پرورش و رشد رکن نیروهای انسانی و مخصوصا رشد نیروهای انسانی شاخص در جوامع بشری است. معاون سابق بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی و ریاست دانشگاه بناب در ادامه گفت: بعد از انقلاب شکوهمنمد اسلامی ایران برای نهادینه شدن این توجه به نخبه پروری با دستور مستقیم مقام عظمای ولایت در سال 1384 بنیاد ملی نخبگان شکل گرفت و برنامه ریزی های خوبی در  مقوله پرورش نیرو های شاخص در کشور عزیزمان انجام گرفته است و مطمئنا دانشگاه بناب نیز در ادامه این سیاست های کلان توجه ویژه و خاصی به دانشجویان برتر دانشگاه دارد و فراهم کردن بستر های مناسب برای بهتر ظاهر شدن دانشجویان در المپیاد های علمی از اولویت کاری ما محسوب می گردد.
دکتر عباسیان خطاب به دانشجویان نخبه دانشگاه بناب گفت: مهم رتبه آوردن در المپیاد نیست، همینکه شما دانشجویان این ادعا را در خودتان بارور کرده اید که ما می توانیم و در کنار دانشجویان سایر دانشگاهها به رقابت علمی می پردازید و علی رغم کمبود های بسیاری که دانشگاه های کوچک در مقابل دانشگاه های سنتی قدیمی دارند، این برای دانشگاه بناب کافی است، شما زحمتهای خودتان را بکشید، تلاش کنید، انشاالله که حائز رتبه های برتر هم می شوید ولی اگر رتبه هم نیاوردید این تلاش شما برای مجموعه دانشگاه بناب ارزشمند خواهد بود.
ریاست دانشگاه بناب درپایان آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانشجویان دانشگاه کرد و گفت: ما بعنوان یک معلم افتخار می کنیم که بهترین گلهای خانواده ها را در دانشگاه بناب پذیرا هستیم و انشا ال... که بتوانیم باغبان خوبی برای این گلها باشیم و پیدا کردن گلهایی از بین این گلهای بهشتی که شما نخبگان باشید برای ما یک افتخار است و امیدواریم که بتوانیم پذیرای خوبی برای شما باشیم.
گفتنی است بیستمین دوره المپیاد علمی قطب 4 کشور به میزبانی دانشگاه تبریز از 10 اردیبهشت به مدت 2 روز برگزار خواهد شد و در این مرحله 5 نفر از هر دانشگاه در 15 رشته به رقابت پرداخته و در نهایت 5 برگزیده در هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 13 ارديبهشت 1394
  • ساعت 10
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 733
نظرات شما
captcha refresh