Logo
تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393
کد 518

دیدار رؤسا،‌معاونان و مدیران اجرایی دانشگاه های بناب با امام جمعه شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، در دهمین روز از آخرین ماه سال، هیئت رئیسه دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور بناب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، در دهمین روز از آخرین ماه سال، هیئت رئیسه دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور بناب با  امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با اشاره به مقام خلیفه اللهی انسان گفت: قانون ازلی و سرمدی پروردگار این است که انسان، افضل موجودات در کل جهان هستی و موجودی بی بدیل و بی مثل و مانند است. تنها موجودی که خداوند برای آفرینش آن خود را تحسین کرده و بر افضیلت آن تاکید کرده، انسان است. خداوند تمام هستی را برای تکامل و الهی شدن انسان آفریده است.

وی با اشاره به اهمیت تربیت صحیح انسان افزود: همین اشرف مخلوقات می تواند تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی مثل چهارپایان و حتی بدتر از آن هم شود. لذا نوعِ جهت دادن به انسان ها هم می تواند آنها را به هدایت منتهی کند و هم موجت گمراهی آنها شود.

امام جمعه بناب خطاب به مسئولان دانشگاه ها ادامه داد: شما مسئولان نظام اسلامی باید تمام همت خود را به کار ببندید  تا انسان های صالح و الهی تربیت کنید. تربیت صحیح یک فرد از مالکیت تمام جهان بالاتر است. اکنون این فرصت در اختیار شماست و باید از آن به نحو احسن استفاده کنید تا انسان های بزرگ و ذخیره برای نظام اسلامی تربیت کنید. اگر در این مسئولیت خطیر، سستی به خرج دهید فردای قیامت مورد مواخذه قرار خواهید گرفت.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، روسای سه دانشگاه گزارش مختصری از وضعیت موجود دانشگاه ها ارائه دادند.


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 11 اسفند 1393
  • ساعت 08
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 749
نظرات شما
captcha refresh