Logo
تاریخ : چهارشنبه 10 دي 1393
کد 500

سومین یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید شهرستان بناب برگزار شد + گزارش تصویری

..

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، صبح امروز با حضور پرشور مردم ولایتمدار بناب یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید شهرستان بناب همزمان با ۹ دی با حضور سردار پور جمشیدیان در مصلی اعظم این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بناب درابتدای مراسم گفت آرمان ها و اهداف مقدس شهدای عزیز همواره خط خدمت مدیران و مسوولان در شهرستان خواهد بود و هر مسوول در هر جایگاهی نباید از یاد و اهداف شهدا غافل شود
.

در ادامه معاون آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهداء گفت: همه مردم ایران از سیاسیون گرفته تا مردم عادی ، حوزه های علم و دانشگاهها همه مرهون خون شهداء هستیم و تکریم آنها کوچکترین کاری است که می تواینم در برابر جانفشانی آنها انجام دهیم .

وی از ۹ دی ماه بعنوان اوج عزت و سربلندی و نهایت بصیرت ملت بزرگ ایران یاد کرد وافزود: مردم ایران ۸ ماه در مقابل آنچه فتنه گران به دنبال آشوب بودند تحمل کردند اما باجسارتی که به ساحت مقدس عاشورا ، حسینیه ها و عکس امام که بالاترین افتخار ملت ما هست شد تحمل نکرده و خودجوش به صحنه آمدند .

و در ادامه مراسم امام جمعه بناب گفت : شهدای ایران اسلامی کارهای بزرگی انجام داده و نمایش ۲۰ میلیون نفری اربعین امسال در کربلا نمونه از برکات خون شهداست .

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی سه شنبه در سومین یادواره گرامیداشت سرداران و۳۷۰ شهید شهرستان بناب افزود: شهدای والامقام در برابر همه قدرت ها ایران اسلامی را به اوج اعلا رساندند و هر عزت و عظمتی که می بینیم غرب را برهم زده به برکت خون شهدا و نیت و همت خیر خانواده شهداست .

گفتنی است، اجرای سرود ملی توسط گروه موزیک ارتش مراغه، اجرای سرود شهید توسط گروه سرود منتخب شهرستان، درد دل نوه گرامی شهید چمنی با پدر بزرگش و سایر برنامه های دیگر و سخنرانی ها شور حال خاصی را به این یادواره بخشید .




  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 دي 1393
  • ساعت 02
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 1362
نظرات شما
captcha refresh