Logo
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393
کد 442

ریاست دانشگاه بناب بر حفظ ارزش های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر مجتبی عباسیان ریاست دانشگاه در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود .
وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

ریاست دانشگاه بناب در حاشیه ی این دیدار صمیمی که با حضور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب و تنی چند از مسئولین برگزار شد رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را ازخودگذشتگی و خود را ندیدن این رزمندگان عنوان کرد و گفت: هرکس در هر نقطه ای از این سرزمین مقدس اسلامی نفس می کشد و بر هر آیین ،مسلک و تفکری که باشد در هر دم و بازدم خویش باید شاکر نعمت امنیت و آسایش ، نسبت به خدای خویش ، امام ، رهبری ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران سرافراز این دیار باشد .

 ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب  در جریان این بازدید بر ضرورت حفظ و آثار و ارزشهای دفاع مقدس و تأمین منابع مالی تأکید و اظهار امیدواری کردند اجرای این طرح و نمایش یادگاری ها ، وصیت نامه ها و فداکاریهای ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس بر نوجوانان و جوانان بازدید کننده ، در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بین این اقشار مؤثر واقع شود .

گفتنی است؛ در این دیدارها، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، ریاست دانشگاه  را همراهی کردند.

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 8 مهر 1393
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1580
نظرات شما
captcha refresh