Logo
تاریخ : شنبه 30 فروردين 1393
کد 367

نشست ریاست محترم دانشگاه بناب با کارکنان حوزه اداری و مالی

دکتر مجتبی عباسیان عصر روز چهارشنبه مورخ 93/1/27 نشستی را با حضور اعضای حوزه اداری و مالی دانشگاه در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار کردند.
ایشان در ابتدای جلسه با بیان اینکه خدای خود را سپاسگذارم که توفیق خدمت در شهرم را به من عطا کرده ادامه داد: این جلسات با هدف معرفی و شناخت هرچه بیشتر با کارکنان هیأت علمی و غیر هیأت علمی بصورت تفکیک شده و گروهی برگزار می گردد. بسیار خوشحالم که در خدمت دانشگاه شهر خودم هستم و امیدوارم در سالی که با شعار مدیریت جهادی نامگذاری شده، هر آنچه که در توان داریم را در جهت پیشرفت و آبادانی دانشگاه بناب به کار گیریم. بنده قبلاً روی سیستم دانشگاه بناب مطالعه داشته ام ولی بهتر است تا در این جلسات نکته نظرات گفته شوند تا دیدگاه ها و نظرات شما نیز درنظر گرفته شوند.
دکتر عباسیان با بیان اینکه جایگاه فعلی دانشگاه مرهون زحمات رؤسای قبلی دانشگاه می باشد افزود: دکتر کریم عباسیان شاید از نخستین کسانی هستند که این دانشگاه را بنا نهاده و در این دانشگاه مثمر ثمر بوده اند، دکتر مهتدی هم از همکلاسی های بنده بوده، دکتر مرآثی که هم از لحاظ شخصیت و هم از لحاظ سواد علمی شهره هستند و دکتر حقیقت دوست هم انصافاً در این دانشگاه هرآنچه که در توان داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند. ما باید یاد بگیریم تا کسی را که خدمتی هرچندکوچک به ما داشته را شکرگزار باشیم. ما نیز تلاش خواهیم کرد در ادامه این راه هرآنچه که در توان داریم را بکار گیریم تا جایگاه دانشگاه را بیش از پیش ارتقا بخشیم.



رئیس محترم دانشگاه بناب افزود: ان شاءالله سعی خواهیم کرد تا هرچه زودتر وضعیت سایت جدید دانشگاه را مشخص کنیم تا طرح های عمرانی که دکتر حقیقت دوست زحمت تصویب آنها را کشیده اند را به سرانجام برسانیم. همچنین از لحاظ اداری نیز، کارکنان دانشگاه بناب با توجه به کمبود نیروی انسانی، هرکدام کار چند نفر را انجام می دهند که باید تلاش هایی در این جهت و در جهت رفاه کارکنان صورت پذیرد.
در ادامه جلسه هر یک از کارکنان ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی توفیقات بیشتر خدمت دکتر عباسیان، هرکدام به بیان عملکرد یکساله، نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند که از مهمترین آنها می توان به لزوم ایجاد سیستم ثبت نام تحت وب دانشجویان، کمبود فضای اداری، لزوم تخصیص و تفکیک بودجه بین هر یک از حوزه ها جهت برنامه ریزی بهتر آنها و ... اشاره داشت.



منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب


  • نوشته شده
  • در شنبه 30 فروردين 1393
  • ساعت 08
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1181
نظرات شما
captcha refresh