Logo
تاریخ : دوشنبه 25 فروردين 1393
کد 365

کرسی ریاست دانشگاه بناب واگذار گردید

در طی جلسه شورای دانشگاه مورخ 25/1/93 که در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه بناب برگزار گردید، دکتر حقیقت دوست بناب کرسی ریاست دانشگاه بناب را به دکتر مجتبی عباسیان تحویل دادند.
در ابتدای جلسه دکتر حقیقت دوست ضمن بیان اینکه دکتر عباسیان از نیروهای جوان، توانمند و پرانرژی منطقه می باشند به ارائه مختصری از وضعیت بودجه فعلی دانشگاه و عملکرد خویش در دوران ریاست پرداختند. ایشان ادامه دادند: مجموعه دانشگاه بناب مجموعه جوانی می باشد و با توجه به این که هدف همه ما اقتدار و پیشرفت دانشگاه می باشد لذا در ادامه راه نیز همکاران محترم انشاءالله از هیچ کمکی به آقای عباسیان و مجموعه دانشگاه دریغ نخواهند کرد. وی به پروژه های مصوب دانشگاه از جمله پروژه ساختمان دانشکده هنر و معماری، ساختمان آزمایشگاه ها و کارگاه ها و مسجد اشاره کردند که ان شاءالله آقای عباسیان پیگیر آنها خواهند بود. وی در آخر از تمام مسئولین، اعضای هیأت رئیسه قبلی و فعلی، مسئول دفتر نهاد رهبری، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تقدیر و تشکر نمودند.



در ادامه دکتر مجتبی عباسیان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و نیز آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری از دکتر حقیقت دوست و رؤسای قبلی دانشگاه بناب تشکر کرده و افزودند: جایگاه فعلی دانشگاه مرهون زحمات این عزیزان می باشد و لازم است تا یاد آنها عزیز شمرده شود. آرزو می کنم تا هرموقع نیز که بنده پست ریاست را تحویل می دهم همچون دکتر حقیقت دوست در پیشگاه باری تعالی و نیز خلق الله سربلند باشم. عملکرد آقای حقیقت دوست با ارائه آماری نیز که داشتند مشخص می باشد و از یک طرف خوشحال می باشم که پست ریاست دانشگاه را از این وضعیت تحویل می گیرم و از جهتی هم ادامه این راه مشکل خواهد بود که با کمک همکاران محترم ان شاءالله در نهایت سربلند خواهیم بود.



رئیس محترم جدید دانشگاه بناب ادامه داد: محیط دانشگاه محیطی آکادمیک می باشد و فکر و رأی غالب بر آن نیز باید از نوع آکادمیک باشد و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در این راستا قدم برداریم. از جمله شاخصه هایی که در دانشگاه ها می تواند مطرح باشد شاخصه هیأت علمی آن می باشد که آقای حقیقت دوست هم در این مسیر زحمت کشیده اند و ما نیز باید در این جهت بکوشیم. از لحاظ کادر اداری، رفاه اعضای هیأت علمی و کارکنان نیز باید تلاش هایی صورت پذیرد. با توجه به صنعتی بودن منطقه و شرایط آن باید به فکر ایجاد دوره های تحصیلات تکمیلی و نیز رشته های کارشناسی درخور نیاز منطقه باشیم. عصر حاضر عضر نانو و بیو می باشد که در این راستا باید پیش رویم. هدف ما تدوین یک مسیرراه حداقل چهار ساله برای دانشگاه می باشد تا هم مسیر فرد بعدی که عهده دار سمت ریاست دانشگاه خواهد بود مشخص باشد و هم برخی مشکلات و سیاسی بازی ها از دانشگاه دور باشند.
دکتر عباسیان همچنین در خاتمه افزودند: طی صحبتی که با مسئولین محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد، دید ایشان از مراسم تودیع و معارفه، قدردانی شایسته از زحمات رؤسای قبلی می باشد و لذا امید است یک مراسم در خور شأن رئیس قبلی دانشگاه برگزار گردد.
در ادامه سایر اعضای شورای دانشگاه به بیان مطالب و نیز تشکر از رئیس قبلی و تبریک به رئیس فعلی دانشگاه پرداختند و در آخر دکتر حقیقت دوست به رسم معمول تقدیر نامه و حکم دکتر مجتبی عباسیان را به ایشان اهدا کردند.







منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 25 فروردين 1393
  • ساعت 18
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1988
نظرات شما
captcha refresh