Logo
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
کد 341

22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارک باد

یوم‌الله 22 بهمن روز شکست مستبدان و مستکبران و نقطه آغاز پیروزی ملت ایران و انتشار موج آزادی‌خواهی و عدالت طلبی د‌ر جهان امروز است. بی‌تردید و در سایه توحید و وحدت و تلاش همه آرمان‌های بلند محقق می‌شود و جهانیان به آرزوهای تاریخی خود خواهند رسید.

22 بهمن هر سال، میعاد مؤمنان و موحدان و عدالت‌طلبان و یادآوری و تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

پيروزي انقلاب اسلامي ايران در بيست و دوم بهمن سال 57 زمينه تحول آفريني گسترده‌اي را در جهان اسلام فراهم نمود به طوري كه از آن عنوان يك زلزله تاريخي در جهان ياد مي شود. مقابله‌هاي صورت گرفته با آن در طي 35 سال گذشته، همگي نشان‌دهنده عمق نفوذ شعارها و اهداف انقلاب در جاي جاي منطقه و نيز جهان بوده است. در اين راستا حضرت امام خميني (ره) از نخستين سال هاي آغاز مبارزه عليه رژيم پهلوي بر اتحاد مسلمانان جهان و مبارزه با حاكمان ستمكار در كشورهاي اسلامي تاكيد داشته است. بي شك تحقق بيداري اسلامي در منطقه يكي از نتايج و ثمرات انقلاب اسلامي است كه بنيانگذار كبير انقلاب آن را پايه‌گذاري نمود. تاثيرات انقلاب اسلامي اگرچه با تاخيري به ظاهر سه دهه‌اي در منطقه آغاز شد، اما تحولات مربوط به لبنان و فلسطين و آرمان‌خواهي ملت‌هاي مظلوم منطقه از همان ابتدا هويدا شد و امروز اين نتايج به بار نشسته است.

و اما ملت مسلمان ايران فردا 22 بهمن در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود نه تنها براي حفظ و حراست از اين انقلاب به ميدان خواهد آمد، بلكه براي پشتيباني از آرمان ملل مسلمان به پاخاسته نيز حضوري مضاعف خواهد داشت.

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 21 بهمن 1392
  • ساعت 10
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1830
نظرات شما
captcha refresh