Logo
تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
کد 337

وزير علوم: حفظ انقلاب اسلامي و وحدت كلمه براي همه ما وظيفه است

وزير علوم در پايان نشست يك روزه روساي دانشگاه ها ، پژوهشگاه ها و پارك هاي علم و فناوري  با اشاره به سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: حفظ نظام اسلامي به عنوان ميراث گرانبهاي امام خميني (ره) وظيفه همه مسئولان آموزش عالي است.

دكتر فرجي دانا ايام دهة فجر را يادآور خاطره هاي گرانقدر آن دوران و آرمانها و ايده آل هاي آن دانست و با اشاره به اينكه خونهاي زيادي براي پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ آن ريخته شده است گفت: ما وظيفه داريم اين ميراث گرانقدر امام راحل را حفظ و براي رسيدن آن به آرمانهايش حد اكثر تلاش را انجام دهيم.
وزير علوم با اشاره به سفارش حضرت امام خميني (ره) بر حفظ وحدت كلمه گفت: رمز پيروزي انقلاب وحدت كلمه بود و حفظ و تداوم آن نيز در راستاي وحدت كلمه و حفظ انسجام داخلي است.
وي تاكيد كرد : مسئولان دانشگاهها از هر حركتي كه موجب اختلاف شود پرهيز كنند ، زيرا حفظ وحدت رمز پيروزي است.
دكتر فرجي دانا گفت: مسئولان دانشگاهها براي دانشگاه خود ماموريت ملي ، منطقه اي و فراملي تعريف كنند و پاسخگوي نياز هاي جامعه باشند.
وزير علوم با تاكيد بر اينكه پيام نشست رؤساي دانشگاهها و مراكز پژوهشي حفظ وحدت است،  تقويت وحدت و انجام آن را در گرو مشاركت حداكثري همه دانشگاهيان دانست.
دكتر فرجي دانا با اشاره به كاهش در آمد هاي دولت گفت: ما به مشكلات دانشگاهها واقف هستيم و تلاش مي كنيم با صبر و تأمل و تدبير مشكلي در حركت دانشگاهها ايجاد نشود.
وي ضمن تاكيد مجدد بر افزايش مشاركت اعضاي هيئت علمي گفت: نظام به اعضاي هيئت علمي اعتماد دارد و آنان نيز حامي و پشتيبان نظام هستند.

منبع خبر: سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • ساعت 11
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1139
نظرات شما
captcha refresh