Logo
تاریخ : شنبه 14 دي 1392
کد 322

مراسم تودیع و معارفه مسئول محترم حراست دانشگاه بناب برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه مسئول محترم حراست دانشگاه بناب در روز شنبه مورخ 92/10/14 در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار گردید.
در ابتدای مراسم ریاست محترم دانشگاه بناب جناب آقای دکتر حقیقت دوست ضمن عرض تشکر و خیرمقدم خدمت اساتید و کارکنان دانشگاه بناب، رئیس محترم دانشگاه آزاد بناب و همکارانشان، مسئولین محترم حراست استان که همواره دانشگاه های بناب را مهم درنظر گرفته و نیز آقای فکور از وزرات علوم، تحقیقات و فناوری که به دلیل مشکل پرواز نتوانستند در جلسه حضور یابند، از تلاش های چندین ساله آقای بالکانی در سمت مسئول حراست دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و برای آقای ارجمندی فر آرزوی موفقیت نمودند.



ایشان در ادامه افزودند: آقای ارجمندی فر اکثراً در دانشگاه مسئولیت داشته اند و افتخار می کنیم که یک فرد دانشگاهی با توجه به شناختی که نسبت به زوایای مختلف دانشگاه دارند در این سمت قبول مسئولیت نموده اند. ایشان ادامه دادند: چشم تیزبین مجموعه بودن جزء وظایف حراست است و ما می خواهیم که حراست پاسخگو باشد. حفاظت از بیت المال و حقوق کارکنان، قانونمندی، اقتدار و سلامت نفس، تدبیر و حفظ ارزشهای اسلامی، جلب اعتماد مردم جزء وظایف اساسی حراست است. ما باید کمک کنیم که سازمان به اهدافی که در چشم انداز آن مشخص شده است برسد و این مهم نیازمند آرامش و امنیت است که آن را باید حراست ایجاد کند. جذب حداکثری که فرمایش مقام معظم رهبری می باشد باید سرلوحه امور ما باشد.
در ادامه مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضرین جلسه افزود: حراست دیدبان و مورد اعتماد نظام است. مسئولین دانشگاه ها می دانند که نظام بر مبنای ارزشهای اسلامی می باشد. هرجا انحراف از ارزشها پیش آمد، حراست باید حساس باشد و نباید به خاطر این کار از حراست ناراحت شد. در سال 88  اگر فتنه در نطفه خاموش شد، کار نیروهای حراستی و امنیتی و آگاه بودن مردم بود. ایشان در نهایت از زحمات آقای بالکانی تشکر نموده و از آقای ارجمندی فر که قبول مسئولیت نمودند قدردانی کردند و همچنین آمادگی نهاد رهبری را جهت استفاده از وجود و تفکرات آقای بالکانی اعلام نمودند.
رئیس محترم دانشگاه آزاد بناب در ادامه افزود: ما ناراحت هستیم که نیروی ارزشی که چندین سال در دانشگاه آزاد خدمت کرده را از دست داده ایم ولی در اصل سنگر خدمت ایشان متفاوت خواهد بود و امیدواریم در سمت جدید موفق باشند. مطمئن هستم افرادی همچون آقای ارجمندی فر هرجا باشند مایه خیر و برکت خواهند بود.



در ادامه آقای بالکانی ضمن تشکر از حضور حاضرین جلسه، حفظ ارزشهای اسلامی و دفاع از دستاوردهای انقلاب، جاذبه در حد نهایت و دافعه در حد ضرورت را سرلوحه اقدامات خویش در دوران مسئولیت بیان کردند. وی افزود: ما همیشه سعی کردیم دانشگاه را محیط امن کنیم و اصل در دانشگاه امنیت می باشد. رمز موفقیت ما در دانشگاه، ارتباط با اساتید، کارکنان و دانشجویان می باشد.
آقای ارجمندی فر ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله آقای بالکانی ادامه داد: ان شاءالله در چارچوب قانون حراست حرکت خواهیم کرد و آرزوی توفیق به نظام مقدس اسلامی را داریم.
در خاتمه با ارائه لوح یادبودی از زحمات آقای بالکانی تقدیر بعمل آمد و طی حکمی مسئولیت حراست دانشگاه بناب به آقای ارجمندی فر ابلاغ گردید.





منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در شنبه 14 دي 1392
  • ساعت 17
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1993
نظرات شما
captcha refresh