Logo
تاریخ : شنبه 7 دي 1392
کد 317

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی، مدیر امور اداری و مدیر دفتر فنی در دانشگاه بناب

مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی، مدیر امور اداری و مدیر دفتر فنی در ساعت 9 مورخ 92/10/7 در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار گردید.
در ابتدای مراسم، ریاست محترم دانشگاه بناب جناب آقای دکتر حقیقت دوست ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین جلسه، از تودیع و معارفه مسئولین دانشگاه و نیز معارفه مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه بناب که با حفظ سمت بعنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه مراغه انتخاب شده اند، خبر دادند.



در ادامه، حجت الاسلام ابراهیم زاده مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب ضمن عرض سلام خدمت حاضرین و آرزوی قبولی طاعات در ماه صفر، پیشاپیش حماسه نه دی را نیز تبریک گفتند. وی ادامه داد: ان شاءالله جمع حاضر به تأسی از  نهضت عاشورا در میادین نبرد حق علیه باطل که امروزه بصورت جنگ نرم می باشد همیشه روسفید باشند.
وی در ادامه به روایتی از حضرت علی (ع) اشاره داشتند که فرموده اند: «ای فرزند آدم! برای آن چیزی که از دست دادی و از دست دادن آن را به تو برنمیگرداند تأسف نخور و  به خاطر آنچه که در دست داری و مرگ نمیگذارد در دستت بماند، شادی نکن». این سمت ها اگر ماندگار بود به آنان که قبل از ما بودند می ماند. این سمت ها امانت الله هستند و باید در جهت خدمت به خلق باشد که افضل عبادات خدمت به خلق می باشد. انبیا و ائمه در این دنیا عبادت و خدمت کرده و بهشتی شدند.
وی افزود: از افتخارات دانشگاه بناب این است که مسئولین، اساتید و دانشجویان آن همگی جوان هستند. وی در آخر از ریاست محترم دانشگاه، هیأت رئیسه و کارکنان تشکر کرده و برای مسئولین در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.



دکتر حقیقت دوست در ادامه ضمن قدردانی از حاج آقا ابراهیم زاده تصریح داشت: قبول مسئولیت در سمت جدید یک نوع ایثار است. این سه نفر به درخواست خودشان تودیع می شوند. از ایشان بخصوص دکتر پیری که در زمان مسئولیت ایشان یک سری تغییر و تحولات در دانشگاه ایجاد شد تقدیر و تشکر می کنم. دکتر پیری در مدت 15، 16 ماهی که بعنوان معاون اداری و مالی فعالیت داشتند همزمان بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه نیز بودند. امیدوارم در فازهای جدید از خدمات ایشان بهره مند شویم. همچنین از مهندس افتخاری که همواره برای ما کمک بودند قدردانی می کنم و همچنان از ایشان در دفتر فنی استفاده خواهیم کرد. آقای رجب زاده که اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه از کارهای ماندگار ایشان در دوران خدمت شان بود که برای اولین بار در منطقه در دانشگاه بناب اجرا شد، ایشان بعنوان مسئول کارگروه دفتر نظارت و ارزیابی مشغول خواهند شد.
رییس محترم دانشگاه بناب در ادامه طی حکمی دکتر مهدی حاتمی را بعنوان معاون اداری و مالی، مهندس مهدی مفرح را بعنوان مدیر دفتر فنی و آقای شعاعی را نیز بعنوان مدیر جدید امور اداری دانشگاه منصوب کردند.
وی در ادامه به مشکل کمبود فضای فیزیکی دانشگاه اشاره داشته و ضمن اعلام خرید زمین جدید دانشگاه، با توجه به خرید زمین جدید و لزوم اجرای پروژه های جدید در محل مذکور، شروع عملیات محوطه سازی دانشگاه و نیز لزوم اتمام عملیات تکمیل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی تا 22 بهمن، کار معاونت اداری و مالی و نیز دفتر فنی را در آینده سخت ارزیابی کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند. وی با بیان اینکه امور اداری نیز همچون دفتر فنی کار سختی در پیش دارد به ادامه اجرای آیین نامه مذکور برای اعضای هیأت علمی، لزوم ایجاد واحد تدارکات و نیز حفاظت فیزیکی دانشگاه اشاره داشته و برای آقای شعاعی نیز آرزوی موفقیت کردند.



دکتر حقیقت دوست از مسئولین جدید،گرفتن راهنمایی و مشاوره از مسئولین سابق و استفاده از تجربیات آنها را خواستار شدند وضمن اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) : « اگر شهروندان دربارة تو ستم روا داشتني را گمان بردند، دليل خود را برايشان شفاف آشكار كن، و با اين شفاف‌سازي‌ات، گمان‌‌هاي [بد] ايشان را از خويش بگردان» افزود: شفاف‌سازي از جهات گوناگون موجب كارايي حكومت و مديريت مي‌شود، از جمله درستكاري مديران، ادارة سالم امور، مشاركت يافتن مردمان و اداره‌شوندگان، مشخص شدن سريع تباهي‌ها و خلاف‌كاري‌ها، اصلاح به موقع امور، دستيابي بهينه به اهداف، توجيه مردم و اداره‌شوندگان و راه بردن مردم بر حق. لذا از مسئولین خواستارم در انجام وظایف خود با افراد زیرمجموعه خود شفاف باشند.
در خاتمه دکتر حاتمی، مهندس مفرح و آقای شعاعی ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه از همکاران خواستار کمک در راستای انجام وظیفه خود و موفقیت دانشگاه شدند. معاون محترم آموزشی و پژوهشی نیز در آخر برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در شنبه 7 دي 1392
  • ساعت 02
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1215
نظرات شما
captcha refresh