Logo
تاریخ : پنجشنبه 28 شهريور 1392
کد 265

نشست ریاست محترم هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی کشور با اعضای هیأت عالی جذب دانشگاه بناب

 

جلسه ریاست محترم هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی کشور، جناب آقای دکتر کی­ نژاد با اعضاء محترم مرکز جذب دانشگاه بناب در روز چهارشنبه مورخه 92/06/27 در محل کنفرانس دانشگاه بناب برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ریاست محترم دانشگاه بناب، جناب آقای دکتر حقیقت دوست با عرض خیرمقدم به جناب آقای دکتر کی­ نژاد و حضار محترم، ضمن ارائه گزارشی کلی و مبسوط از وضعیت دانشگاه بناب، تعداد دانشجویان، تعداد رشته­ ها و همچنین عملکرد مرکز جذب دانشگاه بناب از سال 90 تا 92، آماری از تعداد متقاضیان، تعداد مصاحبه شوندگان و افراد جذب شده بورسیه و پیمانی ارائه کردند. همچنین ایشان ضمن تقدیر و تشکر از  راهنمایی­ های جناب آقای دکتر کی­ نژاد در خصوص ایجاد هیأت عالی در دانشگاه از زحمات چندین ساله ایشان در مجموعه آموزش عالی تقدیر و تشکر نمودند و ایشان را بعنوان یکی از پیشروان ولایت­مداری جامعه دانشگاهی برشمردند.

در ادامه، مسئول محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری ضمن عرض خیرمقدم به جناب آقای دکتر کی­ نژاد از عملکرد هیأت عالی جذب دانشگاه­ها دفاع کرده و آنرا یکی از مناسب­ترین روش­ها برای جذب اعضاء هیأت علمی برشمردند. همچنین معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت­های علمی و پژوهشی دانشگاه بناب به کیفیت مطلوب دانشجویان و بخصوص فارغ­التحصیلان دانشگاه و آمادگی دانشگاه بناب برای همکاری با صنعت و انجام پروژه­های تحقیقاتی اشاره نمودند.

همچنین تعدادی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه نیز به اظهار و تبادل­ نظر پرداختند. در ادامه، رئیس محترم اعضای هیأت عالی جذب هیأت علمی کشور ضمن اشاره به موقعیت مناسب شهرستان بناب با توجه به وجود حوزه علمیه قوی و تجربه شهرستان بناب از حیث آموزش عالی به لزوم توسعه دانشگاه بناب تأکید نمودند و ضمن اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که نمودی از جمله "ما می توانیم" می­باشد، توجه به ظرفیت­های داخلی را مورد تأکید قرار دادند و تأمین اساتید دانشگاه­ها که سرمایه­های اصلی کشور می باشند را یکی از محورهای اصلی سیاست­های شورای عالی انقلاب فرهنگی برشمردند.

ایشان همچنین با اشاره به اختیارات کامل دانشگاه­ها در جذب نیروی علمی پژوهشی از طریق هیأت اجرایی جذب به نقش تربیتی اساتید در دانشگاه­ها پرداخته و شاگردپروری را جهت تأمین نیروی انسانی یکی از شاخصه­های مهم دانشگاه­ها برشمردند.

آقای دکتر کی­ نژاد با اشاره به رضایت­مندی مقام معظم رهبری از پروسه جذب اعضای هیأت علمی، عملکرد مرکز جذب دانشگاه بناب را خوب ارزیابی کرده و به جذب نیروهای متخصص و متعهد و کیفی تأکید کردند. ایشان همچنین به اهمیت رشته­ های بین­ رشته­ ای همچون رشته مدیریت اسلامی اشاره داشتند که نمونه ­های آن در داخل  کشور موجود می­باشد.

ریاست محترم هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی کشور با بیان اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه از جناب آقای دکتر حقیقت­ دوست جهت پیگیری­های مستمر ایشان در مورد مسائل دانشگاه بناب تقدیر و تشکر نمودند.




  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • ساعت 21
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 2045
نظرات شما
captcha refresh