Logo
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392
کد 262

پیام ریاست محترم دانشگاه بناب بمناسبت اغاز سالتحصیلی جدید

بسمه تعالی

اساتید محترم ودانشجویان عزیز

سلام علیکم

خدای باری تعالی را شاکریم عنایت فرمود که باری دیگر عطر حضور پرشور ونشاط شما دانشجویان عزیز در فضای بسیار مقدس دانشگاه را استشمام کنیم. حضور شما عزیزان با ضمیری پاک و نیتی مقدس به همراه تلاش مضاعف است که آینده ای روشن رابرای ایران اسلامی رقم می زند .

اینجانب صمیمانه با خلوص نیت، آغاز سال تحصیلی جدید 93-92 را محضرهمه کارکنان و اساتید محترم  به ویژه دانشجویان عزیز و مخصوصاً دانشجویان جدید الورود که برای اولین بار به فضای مقدس دانشگاه پای می گذارند   تبریک می گویم و ضمن عرض خیرمقدم به همه عزیزان ، لازم می دانم نکاتی را در خصوص رسالت دانشگاه و بویژه مطالبی در خصوص دانشگاه بناب و ویژگی های آن به عرض شما برسانم . دانشجویان عزیز ، سعی  وتلاش مضاعف و مستمر موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه شما را فراهم آورده و بدون شک سرمایه ای برای اعتلای کشور اسلامی ایران خواهد بود.

زندگی دانشجویی از جمله دورانهای بیاد ماندنی وسرنوشت سازی است که سنگ بنای اهداف بلند، همواره در این دوران بنا نهاده می شود وآینده آدمی در دوران دانشجویی رقم می خورد. امید است که فرصتهارا غنیمت  شمرده واز لحظه  لحظه آنها در جهت ارتقاء علمی و فرهنگی استفاده کافی ببرید.

رعایت اصول آداب و سنن فرهنگ ایران اسلامی یکی دیگر از مواردی است که می خواهم به آن تاکید جدی داشته باشم.

مطمئناً کسب علم وارتقاء علمی تحول بسیار مثبتی در زندگی فردی واجتماعی افراد ایجاد می کند . با این حال توجه به آداب سنن و فرهنگ غنی ما که ریشه در ارزشهای والای اسلام ناب محمدی (ص) دارد و سرمایه ای بی بدیل برای ساختن جامعه ما می باشد، بال دیگر پرواز شما به آسمان موفقیت ماندگار می باشد. بی شک پایبندی به ارزشهای اسلامی می تواند مارا از منجلاب خود با ختگی و احساس حقارت نجات دهد. توصیه فرایض دینی به ویژه اقامه نمازدر محیط دانشگاه و بیرون دانشگاه،  شما را در مقابل هر گونه آسیب اجتماعی مصون می دارد.

عزیزان، دانشگاه بناب یکی از پنج دانشگاه استان آذر بایجان شرقی می باشد که مستقلاً تحت نظارت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به فعالیتهای آموزشی ،فرهنگی وپژوهشی خود ادامه می دهد. دانشگاه بناب که درشهر بناب، شهر حوزه و دانشگاه قرار دارد و به قم آذربایجان معروف است ؛ از جهاتی دارای هنجارهای ویژه خود می باشد. لذا رعایت آداب وسنت های ویژه بناب بیش از پیش  موجب ارتقاء فرهنگی دانشگاه و همچنین شهرستان بناب بوده  و مانع از بروز مشکلات متعدی که می تواند اتفاق بیافتد، خواهد شد. امید است با عنایت ویژه به شرایط شهرستان بناب موجبات رضایت مسئولین ارشد شهرستان و دانشگاه را فراهم آورید و به تعالی علمی ارزشی نایل آیید.

اکنون که در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید هستیم درهای دانشگاه را به شما مستعد ترین فرزندان میهن اسلامی گشوده ایم  و از خداوند متعال می خواهیم که به ما توفیق عطا نماید که با عقلانیت ،استعداد وتفکر و با تبیین و تدوین سیاستهای آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی مناسب موجبات ارتقاء واعتلای علمی ،پژوهشی وفرهنگی دانشجویان ،اعضاء هیأت علمی  و کارکنان دانشگاه ما را فراهم آوریم.

با آرزوی سلامتی وبهرورزی به همه شما عزیزان

                                                        دکتر قربانعلی حقیقت دوست بناب

                                                      رئیس دانشگاه بناب


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 26 شهريور 1392
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • تعداد بازدید 2058
نظرات شما
captcha refresh