Logo
تاریخ : يکشنبه 7 تير 1405
کد 2130

دیدار بمناسبت هفته قوه قضائیه

هیئت رئیسه دانشگاه بناب با حضور در دادگستری شهرستان، هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند

هیئت رئیسه دانشگاه بناب به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان، از زحمات رئیس و دادستان این مجموعه تقدیر کرد و بر همکاریهای دوجانبه در حوزه مسائل حقوقی و آموزشی دانشگاه تأکید نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران انقلابی اش، هیئت رئیسه دانشگاه بناب به همراه دکتر بهزاد بینش، رئیس این دانشگاه، با حضور در دفتر ریاست دادگستری شهرستان بناب، ضمن تبریک این هفته، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مهدی محمدزاده، رئیس دادگستری، قادر ایران دوست، دادستان، و کلیه کارکنان این مجموعه قدردانی کردند.  

دکتر بینش در این دیدار با تقدیر از رویکرد تعاملی و حمایتهای حقوقی و قضایی مجموعه دادگستری از دانشگاه، بر همکاری های سازنده فی مابین تأکید و از پیگیری های مؤثر این نهاد در رفع مسائل آموزشی و حقوقی دانشگاه در شرایط کنونی تشکر نمود.  

در ادامه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بناب نیز ضمن خوشامدگویی به هیأت دانشگاهی، از نگاه ویژه و همکاری تنگاتنگ این اداره با دانشگاه بناب سخن گفتند و آمادگی خود را برای ادامه حمایتهای قضایی و حقوقی از مرکز علمی شهرستان اعلام کردند.  

در حاشیه این نشست، طرفین درباره برخی مسائل قضایی مرتبط با دانشگاه بناب به تبادل نظر پرداخته و راهکارهای لازم را بررسی کردند.  

در پایان این دیدار، دکتر بهزاد بینش با اهدای لوح تقدیر به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، مراتب قدردانی و تجلیل دانشگاه بناب را از زحمات ارزشمند این عزیزان به عمل آورد.

گزارش تصویری:



 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 تير 1405
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 5
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 7 تير 1405
  • ساعت 15
نظرات شما
captcha refresh