سایت دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه
رؤسای اسبق دانشگاه
بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه
[English]
شما اینجا هستید
صفحه اصلی
مطالب
اخبار عمومی
تاریخ :
يکشنبه 7 تير 1405
کد
2129
لینک کوتاه
:
حامیان علم و فناوری
نشست هم اندیشی شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب برگزار شد
نشست هم اندیشی اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد شهرستان بناب با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه، امروز (۷ تیرماه) با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی حمایت خیرین از دانشگاه به عنوان سرمایه گذاری برای آینده و بررسی عملکرد این انجمن، در سالن کنفرانس سردار سلیمانی برگزار شد و با بازدید اعضای شورا از دفتر انجمن به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، نشست صمیمی و هم اندیشی اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد شهرستان با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب، امروز (۷ تیرماه ۱۴۰۵) در سالن کنفرانس سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، مهندس جعفر احدی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان بناب، ضمن تشریح وظایف و اختیارات شورای نظارت، به تبیین جایگاه راهبردی و اهمیت فعالیتهای مؤسسات مردم نهاد در توسعه همه جانبه جامعه پرداخت و بر لزوم حمایت از این تشکل ها تأکید کرد.
در ادامه، دکتر بینش، رئیس دانشگاه بناب، با خیرمقدم و قدردانی از حضور اعضای شورای نظارت و نیز نمایندگان انجمن حامیان، اظهار داشت: «فرهنگسازی در زمینه حامی بودن برای دانشگاه، نوعی سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده فرزندان این مرز و بوم محسوب میشود.» دکتر بینش با اشاره به تجربه موفق خیرین مدرسه ساز، بر ضرورت نهادینه سازی این فرهنگ در حوزه آموزش عالی تأکید کرد و افزود: «بسیاری از دانشگاههای معتبر بین المللی، بخش قابل توجهی از موفقیت خود را مدیون مشارکتهای مردمی و حمایتهای خیرین هستند. این مشارکتها نه تنها یک اقدام نیکوکارانه، بلکه یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای ارتقای زیرساختهای علمی و فناورانه کشور است. بدیهی است هرچه امکانات و تجهیزات دانشگاه به روزتر و کامل تر باشد، قدرت آموزش و پژوهش در آن دانشگاه نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.»
سپس دکتر مصطفی خجسته نژند، معاون اداری و مالی دانشگاه و از اعضای فعال انجمن، و دکتر علی قانعی، دبیر انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه، به تشریح روند شکل گیری این انجمن، حمایت های ارزشمند مسئولین شهرستانی و همچنین گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرایی صورت گرفته توسط این تشکل مردم نهاد پرداختند.
در ادامه این نشست، سایر حاضرین نیز به بیان دیدگاهها، نکات و پیشنهادات خود در راستای تقویت همکاری ها و ارتقای سطح کیفی فعالیتهای انجمن پرداختند.
در پایان این جلسه، اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد با حضور در محل دفتر انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و فضای کاری این مجموعه قرار گرفته و از بخشهای مختلف آن بازدید به عمل آوردند.
گزارش تصویری:
مطالب مرتبط
هیئت رئیسه دانشگاه بناب با حضور در دادگستری شهرستان، هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند
نشست هم اندیشی شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب برگزار شد
استاندار: دانشگاهها بازوی فکری تصمیمسازی کشور شوند/ حضور رئیس دانشگاه بناب در جلسه شورای هماهنگی
دانشگاه بناب میزبان دومین جلسه هیأت ممیزه دانشگاههای تبریز، هنر اسلامی و بناب
دعوت از عضو هیأت علمی دانشگاه بناب جهت ارائه سخنرانی در کنفرانس بینالمللی
نوشته شده
در
يکشنبه 7 تير 1405
ساعت
12
توسط
کاربر سایت اداره روابط عمومی
تعداد بازدید
6
ویرایش شده
در
يکشنبه 7 تير 1405
ساعت
14
نظرات شما
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید
لطفا صبر کنید...
برچسب ها
دانشگاه بناب
روابط عمومی دانشگاه
بنیادحامیان علم فناوری