Logo
تاریخ : يکشنبه 7 تير 1405
کد 2129

حامیان علم و فناوری

نشست هم اندیشی شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب برگزار شد

نشست هم اندیشی اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد شهرستان بناب با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه، امروز (۷ تیرماه) با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی حمایت خیرین از دانشگاه به عنوان سرمایه گذاری برای آینده و بررسی عملکرد این انجمن، در سالن کنفرانس سردار سلیمانی برگزار شد و با بازدید اعضای شورا از دفتر انجمن به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، نشست صمیمی و هم اندیشی اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد شهرستان با هیئت مدیره انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب، امروز (۷ تیرماه ۱۴۰۵) در سالن کنفرانس سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، مهندس جعفر احدی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان بناب، ضمن تشریح وظایف و اختیارات شورای نظارت، به تبیین جایگاه راهبردی و اهمیت فعالیتهای مؤسسات مردم نهاد در توسعه همه جانبه جامعه پرداخت و بر لزوم حمایت از این تشکل ها تأکید کرد.

در ادامه، دکتر بینش، رئیس دانشگاه بناب، با خیرمقدم و قدردانی از حضور اعضای شورای نظارت و نیز نمایندگان انجمن حامیان، اظهار داشت: «فرهنگسازی در زمینه حامی بودن برای دانشگاه، نوعی سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده فرزندان این مرز و بوم محسوب میشود.» دکتر بینش با اشاره به تجربه موفق خیرین مدرسه ساز، بر ضرورت نهادینه سازی این فرهنگ در حوزه آموزش عالی تأکید کرد و افزود: «بسیاری از دانشگاههای معتبر بین المللی، بخش قابل توجهی از موفقیت خود را مدیون مشارکتهای مردمی و حمایتهای خیرین هستند. این مشارکتها نه تنها یک اقدام نیکوکارانه، بلکه یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای ارتقای زیرساختهای علمی و فناورانه کشور است. بدیهی است هرچه امکانات و تجهیزات دانشگاه به روزتر و کامل تر باشد، قدرت آموزش و پژوهش در آن دانشگاه نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.»

سپس دکتر مصطفی خجسته نژند، معاون اداری و مالی دانشگاه و از اعضای فعال انجمن، و دکتر علی قانعی، دبیر انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه، به تشریح روند شکل گیری این انجمن، حمایت های ارزشمند مسئولین شهرستانی و همچنین گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرایی صورت گرفته توسط این تشکل مردم نهاد پرداختند.

در ادامه این نشست، سایر حاضرین نیز به بیان دیدگاهها، نکات و پیشنهادات خود در راستای تقویت همکاری ها و ارتقای سطح کیفی فعالیتهای انجمن پرداختند.

در پایان این جلسه، اعضای شورای نظارت بر مؤسسات مردم نهاد با حضور در محل دفتر انجمن حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و فضای کاری این مجموعه قرار گرفته و از بخشهای مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

گزارش تصویری:



 

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 تير 1405
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 13
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 7 تير 1405
  • ساعت 14
نظرات شما
captcha refresh