Logo
تاریخ : دوشنبه 1 تير 1405
کد 2127

جلسه هیات ممیزه

دانشگاه بناب میزبان دومین جلسه هیأت ممیزه دانشگاههای تبریز، هنر اسلامی و بناب

دومین جلسه هیأت ممیزه دانشگاههای تبریز، هنر اسلامی و بناب به میزبانی دانشگاه بناب در ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۵ برگزار شد که طی آن سه عضو هیأت علمی این دانشگاه با رأی مثبت اعضا از استادیاری به دانشیاری ارتقاء یافتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دومین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه های تبریز، هنر اسلامی و بناب در سال ۱۴۰۵، روز یکشنبه ۳۰ خردادماه، با میزبانی دانشگاه بناب در سالن کنفرانس شهید سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

این جلسه که با حضور اعضای هیأت ممیزه و با هدف بررسی پرونده های ارتقاء اعضای هیئت علمی تشکیل گردید، پس از ارزیابی های دقیق علمی و پژوهشی، با رأی مثبت اعضا نسبت به ارتقاء سه نفر از اساتید دانشگاه بناب از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری همراه بود.

اساتید ارتقاءیافته به شرح زیر معرفی میشوند:

- دکتر هادی رزقی ملکی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک  
- دکتر مهدی ثقفی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک  
- دکتر الهام نقاش زرگر، عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی  

روابط عمومی دانشگاه بناب ضمن گرامیداشت این رویداد مهم علمی، این موفقیت ارزنده را به اساتید گرانقدر، خانوادههای محترم ایشان و تمامی همکاران دانشگاهی صمیمانه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون آنان را در خدمت به علم و دانش کشور مسئلت دارد.

گزارش تصویری:



 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 تير 1405
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 7
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 1 تير 1405
  • ساعت 12
نظرات شما
captcha refresh