Logo
تاریخ : پنجشنبه 29 شهريور 1403
کد 1732

خوابگاه های دانشجویی

آماده سازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه بناب برای آغاز سال تحصیلی

دکتر ناصر قاسمیان، معاون دانشجویی دانشگاه بناب از آماده سازی خوابگاه های این دانشگاه برای اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر ناصر قاسمیان، معاون دانشجویی دانشگاه بناب از آماده سازی خوابگاه های این دانشگاه برای اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

معاون دانشجویی در تشریح این خبر اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مجدد دانشگاه‌ در سال تحصیلی جدید اقدامات بسیار خوبی ازجمله بهسازی، تعمیر و تجهیز واحدهای خوابگاهی دختران و پسران انجام شده است.

وی موکت بندی خوابگاه‌ها، تعمیر و تجهیز آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، بهبود وضعیت تاسیسات، نوسازی و تجهیز خوابگاه‌ها و... را از اقدامات انجام‌شده در این زمینه دانست و افزود: تعمیر و راه اندازی تاسیسات دو بلوک خوابگاه دختران، موکت بندی خوابگاه بزرگ عابدینی پسران و یک بلوک دختران، تعمیر و تجهیز آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها در مجتمع خوابگاهی خواهران و خوابگاه پسران انجام‌شده است.

دکتر قاسمیان افزود: از دیگر اقدامات انجام‌شده می‌ توان به خرید امکانات ورزشی و راه اندازی مهمان‌ سرا در خوابگاه عابدینی اشاره کرد.

قاسمیان با اشاره به جذب اعتبار برای خوابگاه‌ها اظهار نمود: برای آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل روند ساخت خوابگاه جدید و تکمیل سالن ورزشی در سایت جدید دانشگاه اقدامات خوبی انجام خواهد شد. 
گفتنی است: دانشگاه بناب دارای دو خوابگاه ‌استیجاری پسران (عابدینی، نعیم) و سه خوابگاه ملکی خواهران ( یاس، نرگس، نسترن) برای پذیرایی از دانشجویان آماده است.

گزارش تصویری:


 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 شهريور 1403
  • ساعت 19
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 142
نظرات شما
captcha refresh