Logo
تاریخ : پنجشنبه 29 شهريور 1403
کد 1731

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب به مناسبت هفته دفاع مقدّس و آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدّس و سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدّس و سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله المستعان»

طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است و خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد.     
حضرت محمد (ص)

دانشجویان عزیز، اساتید و کارکنان گرانقدر 

سپاس ایزد متعال را که بوی مهر را نشانه‌ی ایثار و ایثار را یادآور دلاوران میهن اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس قرار داد؛ این تقارن سال‌تحصیلی جدید با میلاد با سعادت رسول مهربانی‌ها، محمد مصطفی(ص) و  هفته دفاع مقدس را به خانواده بزرگ دانشگاه بناب و جامعه دانشگاهی، بالاخص فرزندان عزیزم دانشجویان ورودی جدید تبریک عرض می‌نمایم، چرا که هر ساله آغاز سال‌تحصیلی جدید نوید از تجدید همت استادان و دانشجویان برای گسترش محافل علم و معرفت، ارتقاء توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها دارد.

دانشگاه بناب به عنوان یک مرکز آموزش عالیِ نسل جدیدِ جامعه‌محور، کانون تحول و جوشش فکری در جنوب استان آذربایجانشرقی محسوب می‌شود و در این راستا بر یکایک خانواده بزرگ دانشگاه فرض است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی، هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش نمایند.

ما خادمین ملّت در دولت مکرم وفاق ملّی،‌ تمام توان و تلاش خود را برای بالندگی و شکوفایی ایران عزیزمان بکار خواهیم گرفت و با الگو قراردادن منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و راهبردهای بالادستی در شکوفایی بیش از پیش ایران عزیزمان بکوشیم.
 
در سالی که توسط مقام عظمای ولایت بنام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

اول مهر سال ۱۴۰۳
دکتر مجتبی عباسیان

پایان پیام/
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 شهريور 1403
  • ساعت 18
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 72
نظرات شما
captcha refresh