Logo
تاریخ : يکشنبه 25 شهريور 1403
کد 1729

نشریات علمی

اخذ مجوز چهارمین نشریه علمی دانشگاه بناب

با موافقت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، نشریه علمی "مطالعات معماری و اقلیم سرد" دانشگاه بناب مجوز انتشار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ با موافقت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، چهارمین نشریه علمی دانشگاه بناب با عنوان "مطالعات معماری و اقلیم سرد" مجوز انتشار گرفت.

      امروزه اهمیت ژورنالهای معتبر علمی نقش بسزائی در معرفی،توسعه و تولید دانش در مجامع علمی دنیای مدرن دارند و دانشگاههای معتبر در این زمینه تلاش وافری از خود نشان می دهند. نظر به اهمیت موضوع، با برنامه ریزی و پیگیری شورای انتشارات دانشگاه بناب در سال گذشته انتشار پنج نشریه معتبر علمی، کلید خورد و با جدیت پیگیری گردید.خوشبختانه با موافقت وزارت علوم با تغییر عنوان و انتشار نشریه علمی "مطالعات معماری و اقلیم سرد"، دانشگاه بناب گام محکمی در مسیر انتشار ژورنالهای علمی برداشت. موفقیتی که اخیرا با انتشار مقالات معتبر علمی در نشریه هندسه و همچنین اخذ مجوز و آغاز فعالیت انتشار نشریه اپتیک و لیزر، بیش از هرچیز،ارمغانی از گستردگی نشر و ترویج علم در این دانشگاه را به نمایش گذاشت. پژوهش های علمی دانشگاه بناب در قالب مقالات، نشریات علمی انتشار یافته، کتب ترجمه ای و تالیفی که مدام در حال ارتقا و انتشار هستند، از جمله مولفه هایی هستند که نقش بسزائی در بالا رفتن رتبه بندی علمی دانشگاه دارند. یقینا این نقش خوشرنگ که با سختکوشی خانواده موفق و مکرم دانشگاه بناب بدست آمده است، در تثبیت، توسعه و ارتقای این دانشگاه،جلوه زیبایی در مجامع علمی ایران و جهان به نمایش خواهد گذاشت.  

      روابط عمومی دانشگاه برای تمام همکاران خانواده دانشگاه بناب، مخصوصا دست اندرکاران این موفقیت،آرزوی سلامتی و سربلندی دارد.

پایان خبر/
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 شهريور 1403
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh