Logo
تاریخ : چهارشنبه 17 مرداد 1403
کد 1722

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب به اصحاب رسانه به‌مناسبت روز خبرنگار

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب طی پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران فرهیخته و تلاشگر تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب طی پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران فرهیخته و تلاشگر تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

   نقش خبرنگاران به عنوان پرچمداران آگاهی با تلاش فراوان در رشد و بالندگی جامعه و با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش، تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی که فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند،انکار ناپذیر است. چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با خبرنگاران بر اهمیت این نقش تاکید کرده و فرمودند: «بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

روز خبرنگار، تجلیل از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های بی وقفه به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

نامگذاری هفدهم مرداد ماه به عنوان "روز خبرنگار" علاوه بر یادآوری و گرامیداشت رشادت و جوانمردی خبرنگار شهید "محمود صارمی" و سایر شهیدان والامقام عرصه رسانه و خبر، روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه است.

بدون شک بخشی از فرایند رشد و ارتقاء دانش و آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و تعالی فرهنگ جامعه، مرهون خدمات دیده بانان حوزه خبر  است که بدون هیچ چشم داشتی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بخصوص در زمینه علم و دانش و پژوهش های دانشگاهی را منعکس می کنند.

اینجانب؛ این روز را به صاحبان قلم و اندیشه، جامعه اطلاع‌رسانی عرصه‌‏های علم و پژوهش تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی می‌نمایم.

   مجتبی عباسیان
رئیس دانشگاه بناب
  1403/05/17 

پایان پیام/
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 17 مرداد 1403
  • ساعت 15
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 26
نظرات شما
captcha refresh