Logo
تاریخ : جمعه 22 تير 1403
کد 1713

برگزاری آزمون

برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در دانشگاه بناب

نوبت دوم آزمون سراسری 1403 در روزهای پنجشنبه 21 و جمعه 22 تیر هم زمان با سراسر کشور در دانشکده های فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه بناب در کمال صحت و آرامش برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ نوبت دوم آزمون سراسری 1403 با شرکت 1999 داوطلب در گروه های آموزشی، ریاضی و انسانی، زبان خارجه، هنر و علوم تجربی صبح و عصر پنج شنبه 21 تیر ماه و صبح جمعه 22 تیر ماه در دانشکده های فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه بناب در کمال  آرامش و سلامت برگزار گردید. 

در این آزمون با توجه به گرمای حاکم در سراسر کشور تمهیدات لازم برای سرمایش مناسب حوزه ها و رفاه داوطلبان و نیز خانواده های آنان در نظر گرفته شد و سعی گردید با توزیع آب سرد و کیک و شکلات از داوطلبان پذیرایی شود.
فرماندار شهرستان ضمن بازدید از حوزه های برگزاری آزمون، شرایط برگزاری را مطلوب توصیف نمود.
روابط عموم دانشگاه بناب با آرزوی موفقیت و عرض خسته نباشید به داوطلبان محترم این آزمون، از داوطلبان و خانواده های محترم درخواست می نماید رشته های تحصیلی دانشگاه بناب را مورد توجه قرار دهند. 
دانشگاه بناب هم اکنون در رتبه بندی  ISC حائز رتبه 41 و در شاخص 17 رتبه بندی تایمز قرار دارد و در تولید مقالات با کیفیت (چارک اول Q1)  در بین دانشگاه های جوان حائز رتبه اول می باشد.

گزارش تصویری:

  • نوشته شده
  • در جمعه 22 تير 1403
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 91
نظرات شما
captcha refresh