Logo
تاریخ : شنبه 9 تير 1403
کد 1708

تقدیر از دانشمند یک درصد

تجلیل از دانشمند یک درصد دنیا توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

از دانشمند یک درصد دانشگاه بناب، دکتر سحر زینت لو در دهه امامت و ولایت به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه بناب تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در دهه امامت و ولایت، به منظور ارج نهادن به مقام علم و عالم، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب و دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه بناب، از تلاش‌های بی‌وقفه سرکار خانم دکتر سحر زینت لو عضو هیأت علمی گروه مهندسی شیمی و پلیمر دانشگاه بناب که اخیراً در لیست پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفته‌اند، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این جلسه حجت‌ الاسلام دکتر حیدرزاده مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب، ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند اساتید و پیشرفت‌های روزافزون دانشگاه بناب از زحمات تمامی دست‌اندرکاران سپاس‌گذاری فرمود. ایشان به نقش ارزشمند بانوان خصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی در جهان اشاره کرده و قرار گرفتن سرکار خانم دکتر زینت لو را در لیست پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا را تبریک گفته و از زحمات این بانوی پرتلاش قدردانی نمود. 

لازم به ذکر است سرکار خانم دکتر زینت لو در سال۱۴۰۳ به عنوان پژوهشگر برتر کشور از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری معرفی شده بود.. 

پایان خبر/ 
  • نوشته شده
  • در شنبه 9 تير 1403
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 127
نظرات شما
captcha refresh