Logo
تاریخ : دوشنبه 28 خرداد 1403
کد 1706

شاخص رتبه بندی

دانشگاه بناب در شاخص 17 رتبه بندی تایمز

براساس جدیدترین رتبه بندی تایمز در حوزه اثرگذاری دانشگاه ها، دانشگاه بناب در شاخص های 17 گانه اهداف توسعه سازمان ملل متحد در جمع رتبه بندی دانشگاههای برتر دنیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ براساس جدیدترین رتبه بندی تایمز در حوزه اثرگذاری دانشگاه ها، دانشگاه بناب در شاخص های 17 گانه اهداف توسعه سازمان ملل متحد در سال 2024 در جمع رتبه بندی دانشگاههای برتر دنیا قرار گرفت.

 رتبه بندی دانشگاه‌های تأثیرگذار برای اولین بار سال ۲۰۱۹ از سوی نظام رتبه بندی بین‌المللی تایمز انجام شد. تایمز در این رتبه بندی دانشگاه‌ها را بر اساس اهداف ۱۷ گانه توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) ارزیابی می‌کند.

تعداد دانشگاه‌های ایرانی حاضر در در رتبه بندی دانشگاه‌های تأثیرگذار ۲۰۲۴ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و این تعداد از ۲۷ دانشگاه به ۳۳ دانشگاه رسیده است اما در جدول دارای نمره نهایی نام ۲۹ دانشگاه ذکر شده است. 
 
 سه دانشگاه علوم پزشکی گیلان،
دانشگاه بناب و یک مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی در بخش شاخص شماره ۱۷ یا مشارکت برای اهداف ذکر شده اند و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در برخی از شاخص‌ها وجود دارد و در جدول دارای نمره نهایی ذکر نشده است.

دکتر مجتبی عباسیان،رئیس دانشگاه بناب در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه بناب این موفقیت با ارزش را به جامعه علمی کوشا و پرافتخار دانشگاه بناب تبریک گفت.

لینک منبع خبر

       پایان خبر/




 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 28 خرداد 1403
  • ساعت 21
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 218
نظرات شما
captcha refresh