Logo
تاریخ : جمعه 31 فروردين 1403
کد 1669

دیدار با نماینده مجلس

دیدار هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه بناب با نماینده مجلس

هیات رئیسه وجمعی از مدیران دانشگاه بناب باحضوردر دفتر نماینده مردم شهرستان بناب وشهر خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی ،باایشان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛هیات رئیسه وجمعی از مدیران دانشگاه بناب به تاریخ 30 فروردین1403 باحضوردر دفترحجت الاسلام و المسلمین شیخ رضا باقری بنابی، نماینده مردم شهرستان بناب وشهر خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی ،باایشان دیدار کردند.
در این دیدار دکترمجتبی عباسیان،رئیس دانشگاه بناب با عرض تبریک سال نو ،عید سعیدفطرو انتخاب مجدد ایشان به نمایندگی مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از عملکرد و اقدامات درحال انجام دانشگاه بناب و همچنین مشکلات پیش رو را ارائه نمودند و تقاضا داشتند که نماینده محترم مثل ادوار گذشته حامی دانشگاهیان مخصوصا دانشگاه بناب در این دوره از نماینگی مجلس نیزباشند.
در ادامه این جلسه حاضرین نظرات و پیشنهاداتی در راستای پیشرفت و حل مشکلات دانشگاه بناب بیان کردند و سپس جناب آقای شیخ رضا باقری بنابی راهکارهایی در خصوص بحث های موجود در دانشگاه بناب و حل برخی مشکلات دانشگاه ارائه فرمودند و همچنین جهت پیگیری موارد ارائه شده قول مساعد را دادند.

گزارش تصویری:

  • نوشته شده
  • در جمعه 31 فروردين 1403
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 144
نظرات شما
captcha refresh