Logo
تاریخ : يکشنبه 26 فروردين 1403
کد 1663

پیام تبریک و تهنیت

پیام هیات رئیسه دانشگاه بناب در خصوص حمله غرور آفرین به اسرائیل کودک کش

هیات رئیسه دانشگاه بناب حمله فخرآفرین نظامیان غیور جمهوری اسلامی ایران، چشم امید امت اسلام به رژیم صهیونیستی را تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب هیات رئیسه دانشگاه بناب با صدور پیامی حملۀ پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخی به تجاوزات و جنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفتند. در این پیام، آمده است:

وقاتلوهم حتی لاتکون فتنة ویکون الدین کلّه لله فإن انتهَوا فإنّ الله بما یعملون بصیر (سوره مبارکه انفال/ آیه ۳۹).

رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حملۀ وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از مستشاران رشید و دلاور کشورمان شد که در حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود. شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌ هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همۀ ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل اشغالگر نشانه رفته است.

اگرچه این جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها همواره پاسخ‌های کوبندۀ محور مقاومت و بخصوص حماس را در پی داشته است، اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیۀ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌ کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود سرانجام دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی تاریخی و ظفرمندانه با پرتاب صدها پهباد و موشک بالستیک به خاک اشغالگران صهیونیستی رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها افکنده و با تخریب و انهدام اهداف و تاسیسات مهم صهیونیست‌ها ضرب شست و گوشمالی سختی به اشغالگران و جنایتگران نشان داد.

بدینوسیله هیات رئیسه دانشگاه بناب پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح را که وعدۀ نصرت حق را با ارادۀ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانۀ انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه، سایر نیروهای مسلح و علی الخصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزادۀ ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش می‌گوید و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
هیات رئیسه دانشگاه بناب
۲۶فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام ./

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 26 فروردين 1403
  • ساعت 17
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh