آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری در دانشگاه بناب برگزار می شود ودکتر علی حاجی بدلی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه بناب مطالبی را برای شرکت کنندگان بیان نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری در دانشگاه بناب برگزار می شود ودکتر علی حاج بدلی نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه بناب مطالبی را برای شرکت کنندگان بیان نمودند.
آمادگی کامل دانشگاه بناب در برگزاری منظم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگاری) سال ۱۴۰۳ در این حوزه امتحانی
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در بناب از آمادگی کامل دانشگاه بناب در برگزاری منظم منظم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگاری) در این حوزه امتحانی خبر داد.
دکتر علی حاجی بدلی، نماینده تام¬ الاختیار سازمان سنجش در بناب ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاه بناب در برگزاری منظم منظم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگاری) در این حوزه امتحانی خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگاری) سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 18 اسفند¬ ماه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه ضمن تشریح نحوه برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگاری)، گفت: دانشکدهها و ساختمانهای دانشگاه بناب طبق اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه هر داوطلب، میزبان داوطلبان خواهد بود، همچنین شرایط آرام و مناسبی برای برگزاری این آزمون در دانشگاه فراهم گردیده است.
دکتر حاجی بدلی در ادامه گفت: درب ورودی دانشگاه بناب برای آزمون صبح از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۷:30 باز خواهد بود و شروع فرایند آزمون ساعت 8:00 خواهد بود که داوطلبان بهتر است به جهت جلوگیری از تراکم در درب ورودی دانشگاه، مراجعه خود را به ساعات پایانی موکول ننمایند.
وی ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند چنانچه بندهاي مربوط به جنس، معلوليت و شدت معلوليت مندرج در كارت شركت در آزمون با اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامي اينترنتي مغايرت دارد، لازم است براي پيگيري در روز پنجشنبه 17/12/1402 صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مربوطه مراجعه نمايند. بديهي است درصورتي كه در رابطه با ساير مندرجات كارت شركت در آزمون (سهميه 5 درصد ايثارگران، سهميه 25 درصد ايثارگران، وضعيت تاهل/ تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره2ماده واحد83)(تخفيف سني)، داراي سوابق فعاليت هاي آموزشي و تربيتي، تاريخ فارغ التحصيلي، معدل) با توجه به اطلاعات ثبتنامي اشكالي مشاهده نموديد لازم است براساس دستورالعمل مربوط حداكثر تا تاريخ 1402/12/18 با مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور، نسبت به اصلاح آن اقدام نماييد.
نماینده ویژه سازمان سنجش تاکید کرد چنانچه داوطلبان در قسمت عكس روي كارت شركت در آزمون مغايرتي (از قبيل اشتباه عكس و يا عدم درج عكس) مشاهده نمودند، لازم است بمنظور پيگيري و رفع مشكل در تاريخ و ساعتهاي اعلام شده در بند فوق(17/12/1402) به باجه رفع نقص مراجعه نمايند. لذا با توجه به اينكه بعضا داوطلبان مدعي هستند اين اشكال در زمان ثبتنام به وجود آمده، بديهي است چنانچه داوطلباني كه داراي اين مشكل هستند شخصا در زمان اعلام شده جهت رفع اشكال به باجه رفع نقص مراجعه ننمايند با آنها به عنوان متقلب آزمون رفتار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص همراه داشتن اقلام غیر ضروری گفت: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و وسایل حافظه دار از قبیل: پیجر، تلفن همراه(حتی به صورت خاموش)، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در بناب در ادامه در خصوص پاسخنامه و نکات مهم در مورد آن گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان به همراه هر دفترچه آزمون، یک پاسخنامه داده می¬ شود، که داوطلبان می¬ بایست نسبت به پاسخگویی سولات دفترچه آزمون در پاسخنامه مربوط اقدام نمایند و داوطلب به محض دریافت پاسخنامه باید شماره آن را با شماره صندلی و شماره کارت ورودی خود و نیز کدهای مندرج در پاسخنامه را با کدهای مندرج در دفترچه¬ های آزمون اختصاصی تحویل شده مقایسه نمایند تا مطمئن شوند که بین آنها هیچ اختلافی نیست و در صورت مشاهده تفاوت، موضوع را به نزدیکترین مراقب جلسه اطلاع داده و موضوع را پیگیری نموده تا اختلاف برطرف شود و سپس پاسخنامه را تکمیل و امضا نماید.
دکتر حاجی بدلی در خصوص نحوه درج پاسخ در پاسخنامه گفت: به دلیل اینکه پاسخنامه به وسیله ماشین علامت خوان تصحیح می¬ شود، از کثیف کردن، تا کردن و یا گذاشتن هرگونه علامت یا اثری بر روی آن خوددای شود و در تستهای چهار گزینه¬ ای برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط به منظور خنثی کردن پاسخ¬های حدسی یا تصادفی ۱ نمره منفی منظور خواهد شد، بنابر این به داوطلبان توصیه می¬ شود اگر پاسخ سوالی را نمی¬ دانند به آن جواب ندهند زیرا به پاسخهای بدون جواب نمره منفی یا مثبت تعلق نمی گیرد.
روابط عمومی دانشگاه بناب در پایان ضمن آرزوی موفقیت به تمامی داوطلبان در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمون،به عرض می رساند: هرگونه اطلاع رسانی در مورد اعلام نتایج این آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می گیرد، لازم است پس از پایان جلسه آزمون داوطلبان برچسب صندلی خود را برداشته و تا اعلام نتایج نهایی آزمون نزد خود نگاه دارند.
پایان خبر/