Logo
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1402
کد 1642

پیام تقدیر و تبریک

پیام تقدیر و تبریک رئیس دانشگاه بناب در خصوص اتتخابات 11 اسفند

دکتر مجتبی عباسیان ، رئیس دانشگاه بناب با صدور پیامی از حضور پر شور مردم در انتخابات تقدیر وبه منتخب انتخابات شهرستان بناب تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب دکتر مجتبی عباسیان ، رئیس دانشگاه بناب با صدور پیامی از حضور پر شور مردم در انتخابات تقدیر وبه منتخب انتخاباب شهرستان بناب تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

به فضل الهی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر مردم عزیز ایران اسلامی مخصوصا دانشگاهیان بابصیرت برگزار شد و مایه بسی خرسندی و خوشبختی است که مردم سرافراز استان آذربایجان شرقی نیز بار دیگر حماسه آفریدند، حماسه‌ای از جنس شور و شعور.

این حضور حماسی شما مایه فخر و مباهات است و قطعاً پاداش آن‌ نزد خداوند متعال محفوظ است. پاداش عملی که نتیجه آن اعتلای حکومت و نظام اسلامی است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه بناب در درجه اول این افتخار آفرینی را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی و سپس به منتخبین عزیزآیت الله سیدی بنابی و حاج شیخ رضا باقری بنابی تبریک عرض می‌کنم و برای این عزیزان در میدان سخت  نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و وکالت مردم آرزوی موفقیت و خدمت مضاعف دارم. نمایندگی این مردمان نجیب و متعهد قطعاً کار دشواری خواهد بود وقدم نهادن در راه پر مشقتِ رفع محرومیت‌ها و مشکلات، عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین می‌طلبد.

برخود لازم می‌دانم از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی، نظارتی، خدماتی و پشتیبانی که با تلاش شبانه روزی خود، مقدمات این حماسه غرورانگیز را فراهم کردند، صمیمانه و خالصانه قدردانی نمایم.

 همچنین از هواداران نامزدهای محترم که با شور و تلاش خود، در نهایت امنیت و آرامش‌، تنور انتخابات را گرم کردند و ازقانونمندی و اخلاق مداری ایشان ، تشکر می‌کنم.

از مردم متدین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان مخلص، کاندیداها، روحانیت عظیم الشأن و گروه های مردمی که برای افزایش مشارکت تلاش کردند و نیز از اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالین فضای مجازی که در امر دعوت مردم به حضور در انتخابات و انعکاس لحظه ای اخبار نقش بسزایی داشتند صمیمانه قدردانی میکنم.

باشد که زحمات و مجاهدت همگان مرضی درگاه احدیت قرار گیرد و ثمره این اتفاق مبارک، اقتدار و اعتلای نظام بالنده جمهوری اسلامی ایران باشد. 

و من الله التوفیق
مجتبی عباسیان
12اسغند 1402
پایان پیام/


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 12 اسفند 1402
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 129
نظرات شما
captcha refresh